Mijn meisje drinkt altijd al weinig maar de laatste dagen is toch wel het toppunt. Deze hoeveelheden zijn 'ongeveer'/opgemaakt uit de bekers welke ik even in een flesje heb gedaan om de ml af te lezen - ze drinkt niet meer uit een fles Zaterdag- 500 ml Zondag- 750 ml Maandag- 750 Vandaag- 450 ml Vandaag heeft ze nog niet één echte volle plasluier gehad, wel drie kleintjes. Verder is ze verkouden en hoest ze wat maar is ze heel levendig en blij. Moet ik me zorgen maken?
Krijgt ze nog flesje??? Je kindje is dreumes geen baby hoeft ook geen flesjes Hier gewoon beker al vanaf 1 jaar en ze vraagt zelf om waneer ze wil drinken of vraag ik haar. Hoeveel? Hmm.. Geen idee ik denk rond 500cc of iets minder water en verse sap per 24 uur dus dag en nacht meegeteld. Ik tel daar niet bij melk met pap dat is dan nog 100cc Zou niet weten waarom je zich zorgen moet maken
Je meisje is geen baby meer hoor Volgens mij gaat er nog aardig wat in.. Als mijn dochter op een hele dag twee volle bekers drinkt is het veel. Bij het ontbijt en de lunch een half bekertje melk, soms niet eens. En tussendoor 1 of 2 bekertjes sap of water. In fruit zit bijv ook vocht, dus ze krijgen vaak meer binnen dan je denkt. Maar krijgt je dochter nog flesjes?
Sorry verkeerde benaming...ze is inderdaad geen baby meer maar een dreumes Nee, ze krijgt geen flesjes meer maar ik heb een bekertje leeggegooid in een flesje om te kijken hoeveel ml dat is. Vandaar dat ik de milliliters aan kan geven.
klinkt mij wel netjes in de oren wat ze drinkt, dit drinkt mijn dreumes van 18 mnd: 200 ml melk (brinta sochtends) En ik mag blij zijn als ze 2 bekertjes drinkt. Soms drinkt ze veel, dan weer wat minder. Een keer mindere plasluiers is niet erg, maar moet wel binnen 2 dagen weer normaal worden Zelf heb je ook niet altijd even veel dorst toch, zo denk ik maar
Wat extra fruit geven als ze een dag erg slecht drinkt of komkommer. In dat soort dingetjes zit ook vocht. Yoghurt kan ook.
Wij zijn tevreden als dochter 1 beker, 200 cc op een dag opdrinkt en erg blij ls het er 2 zijn. Ze is een erg slechte drinker. Om aan haar vocht te komen, krijgt ze s morgens pap van 200 ml melk. Bij middageten bekertje melk, maar drinkt vaak maar een paar slokjes of niets, s middags potje olvarit fruit, s morgens gewoon fruit. En na het avondeten yoghurt of vla. De hele dag door bieden we haar verschillende keren een rietjesbeker met afwisselend water/verdunde sap/diksap aan, maar neemt af en toe een paar slokjes.
Die van mij ging ook minder drinken. Wilde geen rietjes dier meer. Ze wou uit een beker drinken. Dat was hier de oplossing! Ze word al een grote Dame. En wil het zelf doen 😉
Die van mij ging ook minder drinken. Wilde geen rietjes dier meer. Ze wou uit een beker drinken. Dat was hier de oplossing! Ze word al een grote Dame. En wil het zelf doen 😉
Zoontje hier drinkt ook niet veel. Is nu wel 2 jaar maar dronk met 18 maanden ongeveer hetzelfde denk ik. Ongeveer 300cc melk en 1 beker water met wat siroop. 150 tot 200ml . Soms meer. Hier wel genoeg plasluiers. Als ze weinig plasluiers heeft het drinken iets lekkerder maken? Niet gezond maar weinig plasluiers zijn ook niet gezond he
Poeh ik let helemaal niet op hoeveel cc mijn zoon drinkt. Ik bied hem regelmatig drinken aan. Natuurlijk bij het eten, maar ook tussendoor. Als ik jouw hoeveelheden lees, denk ik niet dat mijn zoon veel meer drinkt. En mijn zoon is ook een dreumes, maar krijgt 's avonds toch nog lekker een flesje melk Hij heeft het niet "nodig" maar hij geniet ervan en wij ook
Vind ook niet weinig hoor. Hier ook nog wel fles omdat meneer slecht eet en op die manier toch nog iets binnen krijgt
Als ze wel goed fruit en groente eet is het niet te weinig. En normal 750ml drinken is meer dan voldoende als ze ook nog fruit en groente eet.
Wauw, je dochter drinkt veeeel meer dan mijn dochter. Mijn dochter drinkt gemiddeld max 500 cc per dag. Ze lust geen fruitsapjes of limonade. Ze drinkt alleen melk en water
Drinkt ze uit een gewone beker, of een tuit- of rietjesbeker? Misschien wil ze gewoon uit een normale beker drinken? Hier drinkt onze dochter al sinds 14 maanden uit een gewone beker; ze voelde zich te goed voor de tuitbeker
Hier ook geen grote drinker hoor. Als ik echt wil dat ze meer drinkt moet ik óf warme melk ouderwets in de fles geven óf haar een (rietjes)beker roosvicee geven, dan klokt ze het zo weg.