Slaapritme Baby 7 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Denise1982, 29 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise1982

    2 jan 2013
    46
    5
    8
    NULL
    Amsterdam
    Dames ,

    Graag jullie aandacht en tips :) voor het volgende:

    Onze meid is 7 weken oud en drinkt inmiddels (ook na jullie tips en ervaringen) prima gemiddeld 6 a 7 flessen en dan totaal 550-600 ml.

    We merken alleen dat de laatste 2 weken de slaapjes minder worden overdag en sinds 1 week s'nachts ook.
    we proberen haar om de fles boven en beneden te laten slapen. dus in de box en dan weer in haar bedje.In de box met geluid van onze oudste 2 jongens slaapt madam beter dan in bed...:rolleyes:


    het zijn hele korte slaapjes (speen wil ze soms wel soms niet).

    we checken of er een boertje dwars zit, schone luier genoeg gedronken etc
    Het bekende ritueel voeden boertje ff spelen knuffelen en bij moeheidssignalen in bed leggen. Dan lijkt ze te gaan slapen maar dan is ze 10 min rustig maar dan wordt ze toch actief .

    is dit voor de leeftijd en wat zijn tips om tegen te gaan.

    BTW krampjes ze nog amper nog.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.796
    14.141
    113
    Je kan de Dunstan methode misschien nog net aan proberen, werkt tot een maand of 3. Dan hoor je aan t toontje in welke hoek je t moet zoeken. Mijn man was er overigens beter in dan ik. Ik keek uit ellende maar naar de kat als mn man niet thuis was, die snapte t ook. Ging de kat naar de keuken was t fles, ging die op de traptrede zitten moest ik naar boven, rende die naar boven dan moest ik ook haast maken en hij ging dan recht voor die deur staan zo van "hier moet je wezen". Gek beest, maar hij had wel gelijk.

    De slaapsignalen van onze dochter kwamen te laat. Dus gapen en oogjes wrijven, legde ik haar dan in bed was ze al over dr vermoeidheid aan t vechten. Sinds ik op wallen onder dr ogen, rodere wangetjes en rode oortjes met een verder witjes gezicht let gaat t wel goed.
     
    Rainbow88 vindt dit leuk.
  3. Denise1982

    2 jan 2013
    46
    5
    8
    NULL
    Amsterdam
    Dunsten ken ik idd..maar wat je zegt misschien net ff voor het gapen op signalen letten. Nooit overnagedacht thanks
     
  4. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Haha geweldige kat :D
     

Deel Deze Pagina