Wc? Potje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door In AFwachting, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Goedenavond dames,

Ons meisje is de laatste 2 weken erg gefacineerd door het toilet, zwaaien naar onze plasjes en roept de hele dag plassen en loopt dan ook naar de deur van het toilet. Zou ze klaar zijn voor een potje? Of kunnen we beter gelijk beginnen op de "grote" wc met een brilverkleiner? Ik verwacht natuurlijk niet dat ze nu al gelijk zindelijk zal worden maar willen haar wel kennis laten maken met het toilet of potje omdat ze er wel zo mee bezig is.

Ik hoop dat jullie wat tips voor ons hebben want het is voor ons de eerste keer :)

Alvast bedankt!!

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    In jullie geval zou ik met een verkleiner op de wc gaan werken.
    Je kunt zeker wel beginnen hoor, spelenderwijs. Kijk eerst eens wat ze doet. Je kunt samen lezen, snoepen, liedjes zingen en wat nog meer als zij erop zit. Houdt het vooral leuk!

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Hier zijn we met een potje begonnen. Hadden er toevallig eentje staan. Het viel mij ineens op dat ze sochtends een droge luier had. Dus toen eens meteen na het wakker worden erop gezet en jahoor mevrouw plaste na 10 seconden ofzo. Ze weet het zelf ook precies wat ze erop moet doen. We moeten haar wel vragen of ze erop wil en als ze nee zegt heeft het ook geen zin om te proberen.
    Ik zit alleen nog te bedenken hoe ik het verder ga opbouwen wil vooral niet pushen

Deel Deze Pagina