Laminaat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochtertje rolt naar buik, nog niet terug maar ze schuift wel een beetje achteruit.
    Nou, hebben wij laminaat en ik zie dat ze erg uitglijdt. Vraag mij dan ook af of ze zo wel kan tijgeren, doen jullie iets speciaals aan?

Ik kan mij voorstellen dat als ik blote benen doe dat ze meer grip heeft maar dat is zo koud nu en sowieso vind ik dat denk ik koud. Kunnen ze op zulke vloeren leren tijgeren?

O ja en als ze per ongeluk terug rolt, komt dat best hard aan op dat hoofdje maar ja met deken kan ze niks want dan blijft ze glijden;)

2. hankele

hankele Actief lid

17 dec 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij hebben ook laminaat en tijgeren was geen probleem hoor! Ze krijgen het vanzelf door en ook vanzelf wat meer kracht om zich af te zetten. Mijn dochter schoof de hele kamer door :)
    Wat betreft het omrollen,daarbij bonkte ze inderdaad in het begin met haar hoofd op de vloer maar na een paar keer hield ze gewoon d'r koppie omhoog bij het rollen. Dus dat loste zich ook vanzelf op ;)

3. Maia

Maia Niet meer actief

komt vanzelf goed, wij hebben ook laminaat en beide kinderen hadden er al snel geen probleem mee.

4. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, fijn om te horen, vind het wel naar dat gebonkt maar ja vallen en opstaan, tot nu toe heeft ze amper terug gerolt dus ben benieuwd of ze doorzet ha ha. Bedankt voor de reacties.

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier ook laminaat. Geen probleem met kruipen, tijgeren en leren lopen.
    Ze glijden inderdaad dat ze hun hoofd maar daar leren ze wel mee omgaan.
    En over het vallen/bonken. Ook daar leren ze mee omgaan. Hier zag ik ze op een bepaalt moment optilde zodat ze minder hard vielen

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Toen dochter eenmaal kon kruipen, ging ze op laminaat juist vaak nog tijgeren, dat ging sneller, knietjes met schoven met kruipen steeds weg. Op het kleed ging kruipen juist makkelijker als tijgeren.

7. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook laminaat en mijn zoontje kan zonder problemen kruipen. Eerst heeft hij nog een goede maand getijgert.

8. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Hier hetzelfde. Ook laminaat. Eerst tijgeren, geen probleem. Nu kruipen, ook geen probleem. Ook bij het staan en lopen kans de tafel, geen problemen. Hij glijdt niet uit ofzo. Hij gaat ook netjes door de knietjes, dus valt bij het staan niet achterover ofzo.

9. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een speelkleed

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben een speelkleed gehaald met autowegen erop. Zo had hij meer grip, heeft hij heel erg veel aan gehad.

11. Lovelymum

Lovelymum Lid

12 apr 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook laminaat! Geen probleem met tijgeren of kruipen....alleen optrekken en staan was iets uitglijden, maar nu gewoon geen sokken in huis aan en dat werkt ideaal!

12. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook geen problemen, tijgeren ging, kruipen gaat, langslopen ook. Met slofjes, sokjes, blote voeten, geen probleem. Soms valt ze en heeft een bult of blauwe plek, gaat ook weer over.

Deel Deze Pagina