Wat voor speelgoed baby 15 mnd in de tuin

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Loveazra2, Jul 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

May 8, 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Mijn zoontje is nu 15 maanden, waarmee spelen jullie kinderen van deze leeftijd mee in de tuin. Ik heb zn loopauto buiten gezet maar daar speelt hij niet mee in de tuin, wel als we naar het park lopen. Zat aan een zandbak te denken maar laatst op het strand at hij het zand op. Zwembadje kan hij ook niet zelfstandig in spelen.

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

May 7, 2010
    1,293
    5
    38
    Zand- en watertafel :) Of de gratis variant daarvan: een afwasteiltje met een laagje water er in, plastic bekertje, maatschepje en wat duplodieren ofzo erbij.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Hier een zandbak, zwembad, loopwagen, emmer, schepje, gieter, auto's (kiepwagens die hij met water of zand kan vullen) en zo nog meer van het spul. Oh ja ballen en strandbal ook erg leuk.

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier is de zandbak een groot succes bij de jongste. Af en toe neemt ze een hapje zand. Hebben een schelp en in de andere doen we wel eens wat water. Wat ook leuk is: van die plastic ballen erin, heb je een ballenbakje.
    Hier verder een looptracktor en een glijbaantje maar daar heeft ze nog hulp bij nodig.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    ballentent met ballen, kruiprups, babywalker en het ´gewone´ speelgoed van binnen naar buiten halen.

6. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

Jul 4, 2011
    650
    0
    0
    Onze meid van bijna 15 maanden loopt nog niet zelfstandig maar wel aan tafels en stoelen enzo.
    Er staat nu een groot rond zwembad in de tuin met een rand waar ze tegen aan kan staan en aan kan rond lopen. Net hoog genoeg om er niet over heen te kunnen klimmen maar laag genoeg om voor haar een vrij gevoel te creeren.
    Ik doe er dus geen water in en gebruik dat ding als buitenbox :)
    Lekker groot, gooi wat boekjes knuffels, ballen en blokken bij haar en ze heeft alle plezier.
    Als het erg warm wordt, gooi ik er een laagje water in en dan is dat ook weer leuk.

Voor mij erg prettig omdat ik dan niet de hele tijd bij haar hoef te zitten en beter op haar zus kan letten die met 2,5 jaar leuke streken uit kan halen:D

Ohja...de trampoline (met net!!!) is ook geweldig voor de jongste. Gooi er wat ballen bij, rits van het net dicht en ze vermaakt zich prima.

7. la34

la34 Actief lid

Jan 31, 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het zandbakje ook een groot succes; met zand eten houden ze echt snel op. Wij hebben er een in de vorm van een zonnebloem, waarvan de deksel ook heel goed als badje gebruikt kan worden, nu bij deze hitte al veel gedaan (daar moet je inderdaad wel bijblijven, maar waar beter vertoeven dan in de tuin met dit weer). De grootste hit is echter de peuterschommel (zo'n plastik exemplaar, waar steeds iets af kan worden gehaald totdat het een grote kinderen schommel is). Mevrouw lacht alleen maar als ze erin zit en heeft al door hoe ze zelf in beweging komt. Wij hebben hem op onze zithoogte gehangen en daarmee is het meteen een soort 'kinderstoel' buiten. Verder is ze gek op achter een bal aan kruipen en terug rollen.

8. freewilly30

Feb 20, 2011
    50
    0
    0
    Hier hebben we de zandbak wat eg leuk is. Zandhappen gaat wel snel over als ze door hebben dat het niet lekker isverder badje met water. Maar daar moet je inderdaad bij blijven. De blokkenkar staat buiten om achter te lopen. Bakken erg leuk. De loopfiets. Maar ze heeft ook een luchtbed helemaal een succes. Ze gebruikt hem als springkussen en kan zich er heel lang op vermaken.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier glijbaan, zandbak en allemaal losse dingen.
    Zandbak vind hij helemaal te gek en hij heet ook zand maar hij doet het nog steeds :p

10. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Zandbak, zand- en watertafel, speelgoed voor in de zandbak en verder los plastic speelgoed. De zandbak vinden ze allebei geweldig.

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    inderdaad hier is de zandbak buiten ook favoriet , al doet de watertafel die piratenboot het ook goed!

Share This Page