slaapritme helemaal veranderd enkele dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babybelle, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi allemaal!!
    ik dacht ik open hier effe een nieuw onderwerp over want ik vind via google niets concreets..
    ik zit nu 2 dagen voor mijn nod en sinds enkele dagen (ik werk op t moment niet) slaap ik zeg maar enkel 4uurtjes , max 5 en dan is mijn slaap weg, dan kan ik niet meer verderslapen en sta ik op, ontbijt ik en probeer ik wat te maken van mijn dag.. maar na een paar uurtjes slaat de vermoeidheid weer toe.. dan kan ik niet normaal functioneren.. dan zit ik maar te luieren, met gevolg dat ik dan tegen 19 a 20 u nauwelijks mijn ogen open kan houden.. als ik dan weer zo vroeg in slaap val word ik tegen 1u snachts weer wakker, met gevolg dat ik pas tegen 4 u halfvijf weer slaap en dan duurt t weer maar enkele uurtjes voor ik wakker ben.. ben nu sinds 8 u op.
    dit is echt niks voor mij, ik ben echt iemand die goed lekker kan uitslapen.. soms kan ik wel snachts lang opblijven voor de tv ofzo maar uitslapen lukt me echt heel goed.
    nu hoop ik dat dit een zwangerschapsverschijnsel is natuurlijk en daarom vraag ik effe jullie mening?? ervaring?
    grtjs Babybelle x

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey babybelle

Zou een zwangerschapskwaal kunnen zijn, maar het zegt denk ik niet zoveel. Ik hoop voor je dat het wel zo mag zijn. Ik ga voor je duimen!

3. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Bij mij is het wel een zwangerschapsverschijnsel. Slaap slecht aan 't begin vd zwangerschap. Maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
    Ik hoop en duim voor je.
    Groetjes, Happymam

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    bij mij was het een symptoom
    vroeg moe en vroeg wakker en dan soms nog rare dromen erbij

5. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    bedankt voor jullie reacties dames!!
    wel ik droom ook raar, heb namelijk gedroomd dat deze ronde mislukt enn vannacht droomde ik dat ik ongi werd .. :(

ik heb ook witverlies, ongigevoel en denk dan dat t bloed is wat ik voel maar dan is het wit??

6. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    niemand die me kan vertellen dat ik zwanger ben?:)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha nee! daar moet je echt een test voor doen;)

Ik herken het wel van als ik zwanger ben, maar als ik ergens druk mee ben in mijn hoofd kan ik het ook hebben..

Dus't kan beide kanten op! maar je kunt er al best wel een testje aan wagen;)

8. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Willen wel, kunnen niet :)
    Raar dromen hoort er bij mij ook bij.
    Als ik jou was, zou ik morgenochtend een test doen.
    Succes!

9. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Bij mij is dat absoluut een zwangerschapsverschijnsel en dat begint dan ook rond mijn nod... Ik hoop het voor je!

10. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi dames, bedankt voor de reacties...
    als ik kon testen , dan had k dat vandaag al gedaan, ben namelijk 1 en al ongeduld
    maar ik zit helaas in de MMM en ik heb 30 dec een pregnylspuit gehad en daarmee kan je vals positief testen omdat t hcg hormoon dan in je urine en bloed zit. en ik mag ten vroegste vrydag testen.. vandaar mijn frustratie nu eigenlijk..

11. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    zo, das lastig!
    Veel succes met afwachten, veel geduld gewenst en ik blijf voor je duimen!
    Groetjes, Happymam

12. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    dankjewel happymam
    gefeliciteerd met je zwangerschap, is nog pril zie ik.. !! succes x

13. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Dank je :)
    Ben je van plan om morgen een test te doen???

14. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    #14 Happymam, 6 jan 2011
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
    2x, sorry

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    @Babybell

Het kan idd een teken zijn van zw schap weet ik van vriendinnen. Maar ik heb dit ook altijd aan het eind/begin van mn cyclus en ben niet zwanger (helaas) Arts vertelde mij dat het door je hormoonschommelingen komen. Dit had ik zelfs met de pil terwijl dan je hormoonhuishouding geregeld wordt..
    Wil je geen hoop ontnemen hoor!Voor jou is het een nieuwe klacht dus wie weet!!
    Good luck!

16. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    wel ik heb gisterenavond een beetje rozig verloren en de moed zakte me in de schoenen.. ben gaan slapen, voelde me slecht .. de hele nacht heen en weer naar de wc om te checken of k verder vloei of toch nog iets van rozig zie maar niks.. ook smorgens niks dus heb ik me vandaag al aan een test gewaagd(best dom) en die is licht positief.. kans is groot dat t gewoon nog wat pregnyl is die in me bloed zit en t dus werkelijk game over is deze maand:(

17. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    het is voor mij absoluut een nieuwe klacht idd maar ja ik heb pregnyl moeten prikken en daar zit hcg in en ja.. t zou dus best kunnen dat alles wat ik voel ook gewoon door de pregnyl is.. de kans is groot want ik verloor gisteren wat rozig

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Balen meis,zou idd een naderede ongi kunnen zijn. Snap goed dat je wakker hebt gelegen,vooral omdat je al hulp uit de mm krijgt en er al die hormonen voor moet nemen!
    Testen is nu idd niet echt betrouwbaar,maar snap je wel hoor!
    Succes meis!

19. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    @wendy idd, ik heb nog 1 testje, morgen nog eens proberen.. als die nog lichter is weet ik hoe laat t is, kan ik tenminste verder..(wel zwaar balen natuurlijk)
    ik zie dat jij niet zolang bezig bent, maar wel hele lange cyclussen zie ik.. nou hopelijk is t bij jou snel raak meid.
    xx

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    babybelle: Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je ongi niet verder heeft doorgezet en dat het slechter slapen een zwangerschapskwaal mocht zijn.

Deel Deze Pagina