Duke vind het heerlijk om in bad te gaan, hij word dan helemaal wild haha!! Maar we gaan hem dan toch voortaan maar minder in bad doen. 22.30 fles gegeven gisteren, ging prima maar om 03.00u kwam hij, wilde speentje nog proberen maar zat een partij te zuigen en happen op zijn spen, dus toch maar een flesje gegeven en die had hij zo op, leek wel alsof hij een week geen eten had gehad. Daarna kwam hij iets na 07.00u!! Nog steeds niet erg, alleen apart dat hij de ene nacht tot 06.00u slaapt op een flesje en de nacht erna om 03.00u wakker wordt met erge trek. Ritme enzo moet nog komen, begrijpelijk maar zit 3uur verschil tussen. Misschien hadden we gewoon geluk die van 06.00u. Enige nadeel is, is dat hij vandaag om de 4u fles krijgt anders komt het niet uit (6x 120 en 4 schepjes) en hij na 3u al honger heeft dus denk dat hij vannacht weer rond 03.00u komt
'Op de klok' kennen de kleintjesniet. In het begin zal het nog heel wisselend zijn. Is niet raar hoor dat je kleintje ineens in de nacht honger heeft en andere keer niet. Komt vanzelf
Nee idd, maar toch "apart" iets dat er zoveel tijd tussen kan zitten haha. Vannacht mochten we weer niet klagen, 22.30 fles en kwam 05.00 en daarna 09.00u. Dus heerlijke nacht voor ons..
Nu weet ik dat de volgende vraag eigenlijk in een ander topic hoort, bij flesvoeding, maar vind het 'zonde' om een nieuw topic aan te maken voor een vraag. Duke is aanstaande woensdag 8 weken, hij krijgt 6x 120 + 4 schepjes. De laatste vijf dagen hebben we de laatste fles, 22.30, verhoogd naar 150 + 5 schepjes. Nu gaf CB vorige keer aan dat ik naar een grotere fles mocht, maar dat het er dan 5 worden. Nu kan het aan mij liggen, maar ik snap het nut er niet zo van? Hij krijgt nu 6 x 120 = 720 Als ik naar 5 flessen van 150 ga dan kom ik op 750 uit, dat is maar 30 meer op een dag. Misschien ben ik 'blond' maar wat is dan het nut om over te stappen naar 5 flessen?