Morgen! Ik zag zojuist deze vlekjes op de zijkant van mijn dochters buik. Deze herken ik zelf niet, ze hebben een soort van witte kring om de vlek. Sky heeft geen koorts en gedraagt zich zoals altijd. Iemand enig idee wat voor vlekjes dit kunnen zijn? Groetjes
Dacht ik ook aan, maar er zijn (nu iig) nog geen blaasjes te zien. Maargoed, ik weet dan ook nog niet zo veel over waterpokken
zou ook waterpokken zeggen!! maar blijft altijd lastig... even afwachten of dat er in de loop van de dagen nog bijkomen?? onze zoon zit nu ook onder de bultjes vooral op zijn wang en nek, maar heb ook even getwijfeld of dat het waterpokken waren maar volgens mij is een mug erg actief geweest...!!
5e en 6e ziekte niet gehad, naar de plas is alweer een week geleden wel inderdaad sinds 2 dagen een oppashond in huis! Hmmm...
Krabt ie veel? Ik vind het er uitzien als vlooienpikjes! Een van mijn honden had na een logeerbeurt ook vlooien meegenomen en mijn zoontje slaapt 's middags weleens op de bank en had ze toen ook.