Slaapritme / wakkere momenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Dat gaat idd goed Sandana fijn !!

Het verschilt hier enorm hoe ze slaapt.
    Binnenkort gaan we het weer in haar eigen bed proberen.

Op hoop van zegen...

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vandaag heeft M. maar 1 uurtje geslapen bij me moeder pfff.... hoe die het volhoudt? Wat hij was nog vrolijk ook en had dus een hele slechte nacht gehad.... hij was vanaf kwart voor 7 wakker tot kwart voor 5.. en daar dus tussendoor 1 uurtje geslapen. Toen ik om kwart over 4 bij me ouders kwam was hij dus nog wakker. Na een half uurtje daar op bed gelegd omdat we zouden blijven eten en hij sliep eigenlijk redelijk snel in. Begon eerst wel wat te piepen maar voor ik de speen had gevonden was hij al stil en toen ik 5 min. later kwam kijken lag hij te slapen..... en nu nog... Nou hij slaapt niet vaak zo lang overdag. Ik denk dat ik hem dus maar wel ga wakker maken zo anders wordt het ook wel een late avond voor mij:cool:

Ik had me man net gevraagd even te kijken hoe een papfles te maken van borstvoeding met rijstebloem omdat je iets extra s schijnt te moeten doen om het dik te houden.... maar nu zegt hij dat je beter helemaal geen rijstebloem kan geven.... geven jullie het wel? en had het bij jullie echt effect?!

Behappy. je hebt wel telkens een andere foto van J. staan als ik kijk:)! Kan je niet kiezen:) Wel leuk!!

Waar slaapt J overdag? Wel in haar bedje?!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha ja erg he !! Kan idd niet kiezen hihi.

Zo 1u maar !! Das wel weinig..zulke dagen maakt ze hier ook wel s maar dan is ze dus evht niet te pruimen.

Wij hebben in de 4e en laatste fles rijstebloem...3 voedings schepjes op 180/6.
    Eerst redde ze de nacht niet als ze om 8u haar laatste fles kreeg en nu wel.
    Maar.gaf t eigenlijk niet daarvoor meer omdat ze bij de laatste fles onwjjs bleef spugen nu helemaal niet meer.

J. Sliep vandaag van 7-11 , 12:30 - 13:30 .
    Dus dat is super.knap vam der.

Nu net de laatste fles op ff laten zakken en dsn ga ik haar zo in slaap wiegen omdat zelf slapen nog steeds niet lukt :(

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier tijdens zijn flinke buikgriep soort "reset" gehad...
    Slaapt nu 3-4 slaapjes van 15-60min (meestal 20min) in zijn bedje!
    Zelfs nu al 2 dagen zelf laten inslapen.
    Gaat hij jengelen, ff laten, gaat hij huilen, speen erin, oogt hij hongerig, gewoon eruit en 30cc erin.

Werkt super!!
    Gewoon voeden op verzoek en beetje rijstebloem erbij.

Nu ook beeeetje ritme afgelopen 3 dagen.

06:00-07:00 eruit (vanochtend 07:30!!!)
    08:30-09:00 dutje in bedje (vandaag 45min!)
    12:00-13:00 dutje in bedje (20min)
    15:00-16:00 dutje in bedje (20min)
    17:30-18:30 dutje in bedje (10-20min)
    19:30u in bed
    22:00 fles
    03:00-04:00 fles

Trots op hem!!!

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Wat slapen jullie kindjes veel.. Hier gaat het ritme, voeden/uurtje spelen/slapen echt niet meer op.. (5mnd)

Ons schema is:
    - 7.00/8.00 wakker, voeden, wassen, aankleden, spelen. Wat later even wandelen, boodschapjes enz.
    - 12.00 voeden. Naar bed.
    - 14.30 uur wakker, spelen, wandelen enz.
    - 15.30 uur, voeden, in de boks, wipstoel, rusten.
    Tussendoor een dutje in de boks van 20 minuutjes.
    - 19.00 uur laatste fles en naar bed.
    Als ze na elke fles weer naar bed ging, zou ze per dag ongeveer 18-19 uur slapen. Dat vind ik echt te veel. Ze wordt ook steeds ouder en wil steeds meer ontdekken, en is vaak niet moe na de fles. Natuurlijk hou ik haar niet wakker omdat dat van mij moet.. ;)

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier is het ook pas sinds 3 dagen hahaha.
    Daarvoor was hij 10-12u wakker per dag...

Maare weer zwanger? LEUK! hoe bevalt het tot nu toe?
    Gepland of ongelukje? Whaaaa zoveel vragen hahaha

7. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou t wel fijn vinden als hij wat langer op zou kunnen blijven.. In.de ochtend echt na een uur moe en verder na 1 a 2 uur langer echt niet.. Alleen bij oma ha ha..

Ik krijg me banner trouwens niet zo dat hij veranderd.. Moet t telkens handmatig doen.. Hoe doen.jullie dat? Hij.is namelijk 8 nov. Geboren dus dit klopt niet;)

Hij ligt inmiddels weer op bed.. Zou voor t eerst in 2 weken dat Hij s avonds zelf gaat slapen..

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er toch ook sterk aan te denken rijstebloem te geven maar nadeel is dat ik dan moet kolven.. Of me bv moet opgeven aangezien ik nu nog avond nacht en ochtend geeft... Stel dat t effect gaat hebben dathij doorslaapt blijft alleen de ochtend live over... Lastige keus dus.

Hij is gewoon net rustig in slaap gevallen, de kanjer!! Hoop voor flink wat uurtjes.. Ik duik dus ook maar snel me bed in:)

9. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik denk dat je het tegen mij hebt.. ;) laat ik het zo zeggen, niet gepland, zeer welkom..
    Was nog niet weer ongesteld geworden na de bevalling, en dacht laat ik eens een test doen. (altijd veilig gedaan, blijkbaar niet veilig genoeg).. En ja, weer raak! Bij de eerst hebben we anderhalf jaar geprobeerd, en nu ineens!

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

wauw gefeliciteerd!:D

hier vandaag idd veel geslapen maar dagen daarvoor totaal niet:$

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Gefeliciteerd! Bijzonder en genieten!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Kolven kan geen kwaad toch? voert alleen je productie ff meer op..
    maar dan heb je wel n flesje voor savonds met jou bv en wat rijstebloem..proberen kan ook geen kwaad lijkt me;)

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

oeppss en over je banner trouwens..gaat hier vanzelf? heb je de link goed geplaatst in je handtekening ?

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier is J. Nu wakker tenminste ze heeft der.ogen wel.dicht en.wilt i slaap gewoedwworden maar ze gaat de hele tijd woelen en trappen vreselijk irritant.
    Ik moet der helemaal i de houdgreep nemen. ....

Dit gebeurt nou alweer een aantal nachten. ...zou ze Honger hebben ofzo ??

15. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil van kolven liever niet me hobby maken, vandaar.. Vind t niet echt leuk om te doen ;)

Ik denk inderdaad geen goede link maar al van alles geprobeerd...

M. Doet dat ook vaak.. Zo onrustig wezen.. Nu net ook en toch f wat gegeven... Of hij echt honger heeft weet ik niet maar hij word er wel rustig van en slaapt dan meestal weer door daarna. Ben benieuwd voor hoe lang:)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier dus ook maar n flesje gegeven om 4u.
    Ze viel.er we van in slaap en is nu alweer wakker. ....
    Ik denk ook.dat t geen honger is. Maar gewoon aandacht willen hebbn ofzo ! Hihi

Oh op die manier ! Nee als je niet wil kolven zou ik t niet doen.
    En de rijstebloem werkt niet eens vaak want J. Word dus vaaaaak wskkrr.

En nu heeft ze alweer de 1e fles :)

17. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier heeft ons popje haar slaapschema overdag ineens helemaal 'omgedraaid'. Sliep ze eerst in de ochtend zo'n 2,5 a 3 uur achtereen... is dan nu pas om 15:00. Daarvoor tukjes van 1 a 1,5 uur.
    En van max een uur wakker tussen haar slaapjes, laat ze er nu bijna 2 uur tussen... Heb wel het idee dat ze tegen een sprongetje aanzit... Zal daar misschien mee te maken hebben?

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Kan zo een sprong zijn inderdaad.

Hier weer een lekkere nacht...
    Word nog wat hihi

19:30u bedje
    23:00 100cc, wou niet meer...
    03:45u 100cc, wou niet meer...
    07:40u wakker  :$

19. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @ Arian: Wauw... wat bijzonder! Gefeliciteerd!

20. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ons meisje komt al dik 2 weken niet meer voor een nachtvoeding... Ik geef wel zo'n 7 a 8 voedingen per 24 uur. Kan het geen kwaad als ze er niet meer voor komt? Ze slaapt van 21:00 tot 06:30/07:00 met een droomvoeding om 23:00.

Fijn natuurlijk dat ze zolang doorslaapt, maar ik zie nog zoveel kindjes wel 1 a 2 keer 's nachts komen dat ik er bijna aan begin te twijfelen.

Deel Deze Pagina