Slaapritme / wakkere momenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Niet twijfelen..
    Genieten!!!!

Hier zal ik de dag van doorslapen ook prijzen :D

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Haha... ok dan ;). Moet er ook maar van genieten... heb zo'n vermoeden dat het er wellicht weer een moment gaat komen dat ze er wel voor komt. Who knows... Tot die tijd dus maar de uren pakken.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hebben jullie kindjes trouwens ook, dat als ze overdag slapen, ze na 45 min beginnen te morren en vervolgens wakker worden? Dan draaien ze een slaapcyclus af en zouden ze de volgende er aan vast moeten breien. Hier bij de ochtend vaak stipt na 45 min even wakker... even huilen of een speentje en ze begint aan de volgende cyclus. Maar 's middags draait ze dan weer cyclussen van 1,5 uur soms...

Soms maak ik van alles wat ze doet een halve studie... Maar vind het zo apart dat je er bijna de klok op gelijk kunt zetten.

Heb haar overigens sinds gistermiddag in slaapzak... Volgens mij vindt ze het heerlijk, want ze ligt heel knus en warm en omdat er mouwtjes aanzitten maait ze toch wat minder met de armpjes. Ik hoop op een succes-ontdekking.

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier heeft Kiann overdag een cyclus van 20min...
    Kan dus ook klok op gelijk zetten...
    Gek he? Hoort idd 45min te zijn...

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier 40 min en gelukkig komt het nu een beetje dat Hij er meerdere achter elkaar gaat slapen!

En inderdaad genieten van het door slapen! Heerlijk:)

Ik begin inderdaad ook steeds meer te twijfelen of t echt honger is... 1x nog oké maar vaker? Toen hij nog rond half 11 naar bed ging sliep hij tot rond 5 uur met een pik van tot 5.45! Dat is 1 voeding meer in de avond.. Nu kwam hij al om 12 uur en vanaf toen.eigenlijk elke 2 uur... Niet telkens wat gegeven maar is vaak wel de snelste oplossing en dus verleidelijk... Hij werd net om half 9 weer wakker maar huilt dan met ogen dicht... Al zou ik hem liggend de borst geven slaapt hij weer verder.. Zo ook dus s nachts... Maar denk dat t nu toch wel een gewenning is...

Maar ja.. Andere moeten voor een speen 10x uit bed...

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier ook slaapcyclus van 45 min maar hij plakt er vanaf een weekje nu een stuk of 2 of 3 aan elkaar overdag! HEERLIJK!
    Ik ben accuut gestopt met de pacco en hem in een gewone slaapzak met mouwen gelegd. En het is heel goed gegaan!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wat lekker dat ie zo goed heeft geslapen !!!.kan ie ook wat slaapies geven aan J.aylin ?
    Hhaha.

Hier ging ik eerst met haar naar beneden om 7u voor n fles..
    Dan was ze tot 9u op nog ff fruit en dan naar bed en dan sliep ze vaak tot 12u !!

Nu blijf ik met haar boven geef om 7u fles en dan slaapt ze veder tot 10.
    Maar veder op de dag eigenlijk niet meer...ik zit er dus weer aan te denken om er 7u uot te gaan.
    Maar dan kan ik na een rot nacht niet meer bij slapen :(

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jullie raden t nooit..vannacht hebben we haar voor t eeret na 1, 5 week weer in der eigen kamer laten slapen

En wat denk je ? 21:30 - 7:00 doorgeslapen zonder te miepen of spoken vannacht !!

Heerlijk want k voelde me gisteren niet zo erg lekker...dus ze heeft ons weer n keernlekker laten slapen !!

Trotse mammie!!

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Top!!!
    Daar geniet je dan zo van he!

Kiann:
    "Hier mama (die ziekjes is) bezig gehouden van 15:30-21:30
    Toen flesje gekregen om 00:00u
    En om 02:30u wou ik mama weer even bezig houden...
    Maar toch maar weer gaan slapen na 1u :)
    En om 06:00u had ik echt wel honger!
    Mama mij weer terug gelegd... jaja... tot 06:45u was ik wel ff stil...
    Toen ff flink gemoppert hoor... meer dan genoeg!"

10. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top!! Hier direct naast mij vannacht want hij was behoorlijk aan t overgeven... Dus durf hem.dan niet alleen in bed te leggen.. Naast mij op zijn zij en denk 3 a 4x wakker dus viel mee. Nu zijn alleen me man en ik.ook ziek pfff

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is t vannacht bij jullie gegaan?

J weer in eigen bedje? Was ze trouwens zelf ook in slaap gevallen?!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Nou vannacht weer in eigen bedje van 22u tot net ..!! Toen heeft ml haar eruit gehaald voor n fles.

Weer de hele nacht zonder spoken of miepen.

Ze is gister bij mij in slaap gevallen en toen heb ik der weggelegd.
    Ben om 03"30 nog fc wezen kijken.
    Omdat jay op der buij slaapt vind ik t soms een beetje eng.

13. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zeg!! Slaapt ze sinds ze is uitgebakend op haar buik? Ik heb het ook weleens geprobeerd bij M. maar hij moet er niets van weten, helaas.. want ik denk dat het wel fijner voor hem uiteindelijk zou zijn ivm die armen ed. maar ja...

Gisteravond is hij wel zelf in slaap gevallen gelukkig.. maar wordt nog steeds s nachts vaak wakker. Om 21.15 sliep hij en tegen 2 uur kwam hij.... Omdat hij gisteren niet zoveel gegeten heeft heb ik hem wel gevoed maar ben toch van plan om het elke week bijv. een half uur te verlaten. Dus als hij om 2 uur komt pink geven en verder laten slapen.. en dan pas de volgende keer als hij wakker wordt voeden... maar ja, dan moet je wel zeker weten dat hij genoeg heeft gedronken overdag:)

Ik moet hem overdag wel weer telkens helpen met inslapen, dat is wel jammer want het ging zo goed......

Zo houden ze ons lekker bezig:)!

Heb je eigenlijk nog effectieve oefeningen van de fysio gehad?!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ze houden ons zeker bezig haha.

Ja J. Is er dol op ...ze slaapt bijna altijd oo haar buik sinds ze niet meer ingebakerd ligt.
    Net heeft zd heerlijk in t zonnetje gespeeld en ze ligt nu op bed ben benieuwd

We hebben ontspannings oefeningen gehad en nog wat oefeningen dat ze beter gaat draaien enzo.

Dat in slaap helpen heeft ze hier ook vaak nodig.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Niet te geloven. .nachtje nummer 3 van 22 geslapen. Ze slaapt nu nog maar ml is alvast n flesje maken voor der dan haal ik der zo uit bedje en mag ze die bij mij opdrinken.

Weer n nacht zonder te miepen en spoken !!

16. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor!!! Geniet ervan! Hier ineens behoorlijk verkouden dus daar was hij nogal druk mee vannacht...;)

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Awh gossie ja dat is vervelend en sneu coor die ukkies.

Heb je neusspray ?
    Wij gebruiken die van etos eigen merk.

18. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en ook geprobeerd vannacht maar leek geen effect te hebben. Hij hoest dan ook altijd erbij, ik denk van de kriebel want is gewoon droge hoest en zijn.neus knort duidelijk;)..

Lijkt ook voor s nachts er last van te hebben als ik terug kijk naar de vorige keren...

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oh ja das balen.
    Wij hebben voor t hoesten van vsm soort tijm siroop dat mogen se hebben 3x per dag.
    Binnen 3 dagen waren de klachten qwg !

20. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip! Ga dat vandaag f halen!

Deel Deze Pagina