oja . wordt nu wel standaard sinds een week na 45 min huilend half wakkerr met ogen dicht.. even 2 min pink en is weer rustig en gaat de nacht in.. bijzonder vind ik dat...
21:00-02:00-05:30 Jammer dat we om 01:40u in slaap vielen en meneee nog honger had na 200cc hongerige babymelk... dus ik lag er pas 03:30u in Heeeerlijk hahaha pffffff
Pff jee zo laat hihi. Om 20:30 had j. Der Laatste fles en om 6:30 de eerste. Ze sliep om 22:00 ongeveer. .. en werd rond 3:00 nog ff wakker. Maar geen gespook. Ze sliep wel bij ons in bed...ik hoop dat ze ook gauw weer in der eigen bed gaat want dat ging zo goed !
Dat is inderdaad laat zeg! En.na 2 uur dus weet wakker.... pff... En Behappy jullie hebben dus wel een redelijke nacht gehad dit x! Moest je haar wel om 3 uur troosten of ging ze uit haar zelf slapen? Ik voed toch meestal wel als hij wakker wordt.. heeft t snelste effect.. maar soms komt.hij dus binnen 1.5 uur alweer.. of hij heeft niet genoeg gedronken eerder of hij neemt gewoon geen.genoegen met speen of pink en.ook.beetje uit gewoonte.. maar heb gewoon de energie niet om t te doorbreken... ben.blij als hij weetr slaapt Vanmorgen 1.5 uur geslapen!! Heerlijk!
Ze lag naast me dus ff knuffeltje en speen en toen ging ze weer veder slapen. Ik geef helaas geen bv meer mis dat zo he ! . Ik heb ook wel is geprobeerd om der een fles aan te bieden maar dat troost haar niet.
Kan ik mij voorstellen. Ik geef nu dan overdag 2x kv en rest bv.. Altijd in mijn hoofd gehad om met 6 maanden te stoppen maar ik denk dat ik dat niet kan.... op de een of andere manier lijkt me het ook zo raar voor hem.. hij is het nu zo gewend om ook lekker bij mama te kunnen drinken...... Waardoor ben jij gestopt als vragen mag? Net M. op bed gelegd maar na 15 min beetje jammeren/brabbelen toch maar even met de pink geholpen. Jammer want hij had het al 2 dagen alleen gedaan... maar ja, kan niet altijd goed gaan he. Maar hij is echt enorm veel met brabbelen bezig... elke dag weer een nieuw ' woordje' Donderdag was het rrrrrr, gisteren krakrakra en vandaag brubrubru... en die laatste doet hij nu ook tijdens het jammeren/huilen... ik denk dat hij daar ook gewoon druk mee is op dit moment en daarom wat overprikkeld is om rustig te slapen ofzo. Die 19 weken sprong zorgt er hier volgens mij wel voor dat er een hoop nieuwe dingen bijkomen, bij jullie?!
Haha leuk he dat brabbelen...dat grrrrr doet J. Ook maar ze gilt nu vooral. Je trommelvliezen gaan er zowat aan haha. Ik ben gestopt om verschillende redenen... J. Kwam weinig aan ..en ik werd er steeds meer onzeker en gefrustreerd omdat t aanleggen vaak niet lukte. Toen ben ik t gaan combineren maar nam mn productie nog meer af en ben ik dud helemaal over gegaan op fv. Nu heb ik af en toe best wat spijt maarja ..ze groeit nu goed en ik heb veel.meer.rust wat betreft voeding. Ohjee niet willen slapen ?.hier is se ook weet wakker vanaf 5u. Om 21u mag ze de laatste.flesje. Hopelijk gaat ze daarna slapen
Kiann is bij oma. Ik al om 17:00u begonnen. Kleine lekker met papa gekeuveld Nu bij oma, badje, flesje en bedje Ik 23:30u klaar maar ga hem niet meenemen, kan ik hem niet aandoen. Dus ik bedje in en oma belt als hij wakker is en ga ik hem halen Ff paar uur pakken Papa rond 04:00u thuis
Lekker hoor een nachtje door slapen!! Alleen ik zou mijn mannetje nog niet kunnen missen, dat hij bij iemand anders slaapt.
Ik ook niet... pfffffff... Maar wij werken in de nacht (of uitzonderlijk) in de avond. Dus moet wel. Maar... zodra de ogen open gaan ben ik er weer... Dus ik werk en mis NIKS van hem overdag. Tijdens zijn dutjes slaap ik mee Voor alsnog geen dutjes overdag hahaha Maar nu met meer eten zal het wel beter gaan!
dat is wel fijn dat je er overdag helemaal kan zijn voor hem. Ik werk elke dag van 14 - 17 u .. ook niet super veel maar zou liever 2 hele dagen werken zodat ik de rest bij haar kan zijn. @Marvb haha leuk he die gilletjes ..moet er zo omlachen ook sochtends vroeg doet ze het. Ze is hier trouwens nog steeds wakker..heeft om 21u de laatste fles gehad. Ze slaapt weer bij ons vanavond..niet alleen om de makkelijkheid maar ook omdat t vet koud is op haar kamer !! doordat die koude wind op haar raam staat
Ik werk op dit moment 2 dagen maar zullen er uiteindelijk 3 worden.. maar vind 2 eigenlijk al te veel . Vind het zo moeilijk om hem achter te laten.... wil er gewoon voor hem zijn.. ook door het slapen vind ik het lastiger merk ik... als ik zeker weet dat hij goed slaapt enzo zou ik het wat makkelijker vinden denk ik. Maar als hij wat ouder wordt zal het vast makkelijker worden....... Hij lijkt nu te slapen in zijn wiegje naast mij.. maar werd telkens na 10 min wakker vanaf 9 uur dus het zegt nog niet zo heel veel. Dit keer dus niet zelf in slaap gevallen helaas... hopelijk nu wel gelukt want ik wil zo ook wel mijn oogjes dicht doen! Dat gillen is inderdaad wel grappig maar het maakt hem ook echt super druk/hieper... hij vindt het volgens mij maar wat interrestant.... van de week ging hij ook ineens niet huilen toen hij klaar was met slapen maar gillen haha, vond dat wel heel grappig!
Haha leuk !! Ja ze ontdekken steeds weer wat nieuws ! Vandaag heeft ze hier weer veel gesouugd..terwijl ze al.zulke kleine en weinig flessen krijgt. Maarja.. Ze is ook nu nog aan t spoken pff wil graag slapen
Ah vervelend, terwijl t juist wat beter leek te gaan! hier om 4 uur wakker en nu weer f.. hopelijk mag ik zo nog een paar uur pakken!
Nou hier de ergste nacht ever. Ik denk dat ml en ik allebei 1,5 u hebben kunnen slapen. .. Word er onderhand beetje chagrijnig van ...die klo*te nachten steeds
Ah. hoe kan t nou... zelfs als ze bij jullie mag liggen... Ik denk dat dit toch niet helemaal te wijten valt aan een sprong dan... Hoe was t gisteren overdag?!
Ik denk t ook pff zo vermoeiend . En we hebben voor vandaag ook bog afspraken staan. Gister werd ze om 7u wakkee toen heeft zw nog even geslapen tot 9u. En foen smiddags n dutje van 3 -5.
Wauw... Kiann is ZELF in slaap gevallen op de bank... overdag... gewoon heerlijk in slaap gevallen... Hij lag te kletsen en ineens ogen wegdraaien en hoppa... weg!!! Hij had dus gewoon HONGER!!! Rijstenbloem werkt prima dus! Zo rond 10:00u fles en dan als hij moe word lekker bedje in. Ben benieuwd!!!