Slaapritme / wakkere momenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja dat is wel zo goed he om om de 3 maanden een nieuwe te kopen.

Hoe was t bij de dokter ? Daar moesten jullie heeb vandaag toch ?

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wat n goed zeg !!

Haha en wat n leuke foto !!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

J. Net op bed gedaan is nu nog ff aan t mopperen en doen...hopelijk valt ze.straks zelf in slaap

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe gaat t nu?!!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Het gaat super ! Nog steeds geen groot gespuug 2x n beetje.
    En ze slieo.gister van 22u tot 9u met n fles om 7.

Wel bij ons in bed.
    We gaan vandaag weer in der eigen bed proberen ik ben nu ook 6 dagen vrij dus kan ik bij slapen als t moet.

Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik had trouwens de uitslag van me bloed omdat ik heel erg blijf afvallen steeds.
    Nou blijkt dat me vitamine b12 op is..nu moet ik zes maanden lang elke week een injectie halen bij de arts in me bil !

7. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL

O jeetje... ik wist niet dat dat ook nog kon na een bevalling.. wat het allemaal niet te weeg kan brengen met je lichaam he... Ben je al veel lichter als voor de zwangerschap? Ik zit nu op het zelfde gewicht.. alleen vind dat ik nog wel meer buik heb dan daarvoor:cool:

Vandaag is hij bij oma geweest omdat ik moest werken. Eerste slaapje 45 min. 2de wilde hij niet.. werd heel boos zei me moeder dus heeft ze hem maar weer mee naar beneden genomen en heeft hij 2 uur in de mc geslapen.. daar viel hij zo in slaap.. naja voor een keertje vind ik dat niet erg... beter zo dan dat hij helemaal overstuur daar is. Slaapje later wel weer rustig gaan slapen voor 45 min. Net weer niet rustig gaan slapen maar toch redelijk snel met een speentje rustig gekregen en hij slaapt nu bijna een uur dus heb de hoop dat hij de nacht aan het inzetten is:)! De nachten nog steeds t zelfde... rond 2 uur wakker.. dan nog 2 a 3x kort... had bedacht dat ik daar toch wel wat aan ga proberen te veranderen... ik voed hem liggend omdat dat voor mij t lekkerst is zodat ik een beetje door kan dutten.. maar ga heb nu proberen zittend te voeden en daarna weer terug in zijn wiegje te leggen, kijken of hij dan direct weer verder slaapt (doet hij lichtend wel..) en misschien langer. Zo niet dan laat ik het wel zo want moet ook aan mijn eigen rust denken:) En heb geen zin om midden in de nacht hem weer in slaap te moeten brengen en dat kan soms echt heel lang duren (weet jij alles van:)).

Het blijft dus een beetje halen en brengen.. ene keer zelf.. andere keer veel moeten helpen... 's avonds sowieso altijd onrustig.. maar als ik het allemaal vergelijk met een maand geleden zit er zeker verbetering in!

Met pasen gaan mijn schoonouders voor het eerst 's avonds oppassen.. zie er nu al tegen op....;) al weken eigenlijk haha... vind t gewoon zo sneu als hij niet inslaap kan komen en ik ben er niet om hem te helpen...

Wel lekker zeg, 6 dagen vrij! Hopelijk kun je lekker bij tanken!

oh, meneer wordt wakker... helaas!

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hij heeft geen koorts meer en drinkt nu redelijk.
    Weigert nog wel, maar met zetpil is het te doen.
    Denk 600-700cc nu.

Diaree is er nog steeds... 52 luiers vol al... pffff
    Maar ok, hijs vrolijk :D

Zelfs keihard schaterlachen :D
    Echt dan smelt je hart :D

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Herstel... 54 luiers...

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@marvb ik was.voor me zw 67 kg...aan t einde van me zw 74
    En nu 53 :(
    Word er zo lusteloos en beroere van...constant koud enzo.
    Vandaag 1e injectie gehad em auw wat deed ie zeer

12. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL

Wow.... das wel heftig zeg, logisch dat je je daar lusteloos van gaat voelen! Hopelijk werken de injecties goed (lijkt me ook erg pijnlijk!) en wie weet werkt het ook wel dat het met J. nu beter gaat met de pepti!

Hoe is het slapen vannacht gegaan? In eigen bedje?

Bij ons was het drama.. nog nooit zo geweest pffff.... hij is tot 1 elke 40 min. wakker geworden.. pink 5 min. en hij sliep weer maar zelf kom je amper goed inslaap... toen ineens van 1 tot 3 en toen heb ik hem maar naast me gelegd en eten gegeven en heeft hij tot 6 uur geslapen en daarna tot 8 uur... Dus dat wordt weer vroeg naar bed vanavond:)! gezellig is anders;)

13. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL

Vanaf wanneer ben je begonnen met tellen:)

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Pak van 46 is erdoorheen sinds diaree.
    Had toevallig net de la gevuld.
    Daarna ben ik het gaan bijhouden hihi
    Dus is toeval dat ik het weet hahahaha.

Soms 2 luiers per keer, want zodra hij 1x pers kleed ik hem snel uit en zodra 1e lading erin zit snel schoonmaken en nieuwe luier eronder... wachten en soms nog een lading, maar die red het niet in 1 luier pffff hahaha houd je bezig.

Hier foto van grote broer Indy (5jr terug) en Kiann.
    Beide even oud op de foto :D
    http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/903564_354313848007136_1695074506_o.jpg

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Pfffff wat ellendig!! Hopen dat dit snel helpt!
    En k*t dat hij zo zeer deed... helpt niet mee voor de keren die komen... :(

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Nee dat niet maar is voor n goed doel.
    Hoe gaat t slapen bij jullie ?

J.slaapt.al.n paar dagen weer bij ons in bed vaak slaapt se dan wel.door gelukkig

17. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nachten drama!!! Als ik vannacht 3 uur heb geslapen is t veel... Overdag erg wisselend. Dinsdag zeer goed. Elke keer zelf en s morgens 3 uur en s middags 1.5 uur... Gisteren wel moeten helpen maar sliep hij ook in de middag 2 uur.. S avonds ook f met speentje geholpen maar sliep vrij snel, dit was 20.15uur.. Na 45 min. Wakker en.kreeg hem niet meer in de wieg in slaap... Huilde zodra ik weg ging maar viel ook niet in slaap als ik erbij lag. Toen na 1.5 uur naast me gelegd en gevoed en.sliep hij binnen 10 min. Helaas na 45 min weer wakker en toen begon de ellende... Kreeg hem alleen in.slaap met borst of pink en zodra ik me pink eruit haalde was ha binnen 15 min. Wakker of direct.. Pfff.. De nachten ervoor waren ook zo.. Alleen sliep hij nog wel ietsje langer erna (lees 40min ong.). Ben dus best moe en.moet nu werken en hem achter laten bij de oppas... Geen idee wat er nou was ha???? Had een halve papfles voor t eerst gegeven maar lijkt me niet dat dit t was aangezien die andere nachten ook niet heel lekker gingen...

Hoe gaat t bij J. Nu overdag?

Ik weet soms nu geloof ik even.niet eer waar ik goed aan doe wat de nachten betreft.. Ben gisteren ook overdag zelf maar gaan slapen want gaat nu toch wel een.beetje opbreken...Is na pasen begonnen.. Hebben me schoonouders opgepast en volgende dag daar en oma is nogal hieper als ze hem ziet... Hij was ook dood op maandagmiddag...zou die daar nu nog last van kunnen hebben??

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Woow jeetie echr balen die nachten !!
    Doet ie dat ook ala je hem mee naar jou bed neemt ?

Ik denk idd dat ik weinig tips heb :( de nachten zijn hier ook nog drama.
    Ze slaapt nog bij ons en zelfs dan spookt ze.
    Nu had ze om half 7 de fles en ze slaapt nu nog. ..waarschijnlijk moe van al.dat.gespook.

19. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja:( Hij ligt normaal pal naast me in de wieg maar omdat hij niet meer terug in.wilde of kon slapen heb ik hem de hele nacht bij.me gehad... Pfff. Hij huilde ook.niet telkens als hij wakker was maar omdat we er vroeg uit moesten en hij naar de oppas moest wilde ik toch graag dat hij verder sliep.. Morgen.ben ik vrij en zolang meneer niet piept probeer ik hem maar te laten.. Kijken wat hij dan doet... Hoop wel dat ik dan.kan slapen want hij is altijd druk in de weer als hij wakker is met zijn armen en benen (slaapt wel in slaapzak).

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo ben ik ook weer even... topic beetje uit het oog verloren ;)]
    Lees hier leuke en minder leuke dingen... ziek kindje, goed en minder goed slapen.

Dedame sliep hier gisternacht van 20:30 tot 7 uur, echt goed! 's Ochtends nog een uurtje, later in de ochtend kon niet vanwege reizen (beetje in de auto wellicht). 13 uur flesje en in bed want ze was moe en heb haar om 18 uur wakker gemaakt. Toen wakker geweest en om 20 uur weer flesje (had al honger) en om 20:30 in bed tot 6 uur. Goed zeg!

Zoals ze nu slaapt overdag vind ik prima. Dan een uurtje, dan enkele uurtjes, dan even een ronde niet.

Deel Deze Pagina