Keelpijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #1 Sandana, 24 sep 2014
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
    Hoi allemaal,

Onze jongste, arm ding, heeft keelpijn. Dus bij elke keer hoesten sis het huilen... heeft iemand tips hiervoor? Paracetamol baat in een geval als dit natuurlijk niets. Gebroken nacht...

Hmmm bericht aanpassen. Heeft net ook overgegeven. Wat geef je een 8 mnd baby tegen de misselijkheid??

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.261
    113
    Ach arm poppie, ik heb geen idee wat je kunt geven behalve wat lauws of koudst.
    Is het al vastgesteld door de dokter hopelijk hebben ze anders bij de apotheek wat.

Beterschap!

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Wij moeste toen waterijsje geve of thee. Een drankje mag pas vanaf 12 maand :(

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dank je. Ik heb ook het idee dat er niets is voor haar op dit moment.

Afgelopen donderdag heeft ze 3 x overgegeven vlak achter elkaar en na een nacht slapen heeft ze nog een dag van minder eten/drinken gehad. Toen ging het eigenlijk goed tot gister in de late avond. Snotteren en pijn bij hoesten. Toen we haar vannacht lieten drinken (erg verdunde melk) toen gaf ze dus over. Nu net heeft ze 90 melk gedronken wat goed ging, slaap nu weer. Ze hoest nu ook zonder meteen te gaan huilen.

Zonder koorts en nog voldoende eten en drinken kan een arts toch niets, dus ga ik ook niet naar de huisarts als ik toch weet dat er niets te geven is. Het is een flinke griep.

Deel Deze Pagina