Weet iemand of er rompers bestaan groter dan maat 98-104? Ik kan ze op dit moment niet vinden. Zoontje van bijna anderhalf zit nu in 98-104, maatje kleiner past echt niet meer, krijg de drukkers niet meer dicht. Nu zal hij vast wel een poosje in 98-104 zitten, maar geen jaar meer.
Maar over een jaar hoef je toch ook geen rompers meer? Dan kan de luier uit en een onderbroek en een hemd.
Welk merk heb je? Die van de Primark bv vallen groot. Dat kan nog een overweging zijn als je nu kleinvallende rompers hebt.
Ik heb na 98 geen nieuwe rompers meer gekocht. Toen hij 2,5 was een tijdje boxershortjes over de luier maar vrij snel daarna was hij zindelijk. Ik wilde niet weer 10 rompers kopen voor de paar maandjes voordat hij zindelijk zou zijn. Je bent wel vroeg om je daar druk over te maken . het zou overigens best kunnen dat hij nog wel een jaar in die 98-104 past. Dat hele snelle groeien ging ergens in het derde jaar opeens voorbij en hoefde ik niet meer 2 hele garderobes per seizoen aan te schaffen. Hij groeit nu echt veeeel langzamer.
Voor zover ik weet is dat er niet. Maaaaarrrr; je kunt wel romper verlengers kopen. Normaal wordt dat gebruikt voor het groter maken van de rompers voor wasbare luiers. Maar als het om extra lengte gaat, kan het in jouw geval ook. Je vind ze op diverse websites Lieveluiers.nl Wasbaarwonderland.nl Nappys.nl Bamboobaby.nl
Ik trek onze dochter van 1,5 gewoon een hemd en onderbroek aan. Heeft wel andere redenen, rompers past ze nog wel. Ze is 13kg en 85cm en als ze rompers draagt dan is dat gewoon maat 86/92. Hier altijd de stretchrompers van Hema, zijn wel prijzig maar rekken goed mee waardoor je ze lang kan gebruiken. Neem aan dat je zoontje van 1,5 nog niet langer is dan 1 meter, dus maat 98/104 zou sowieso moeten passen.
Je moet rompers halen met extra stretch van de Hema of zeeman. Iets duurder maar ze gaan veel langer mee! En rompers gaan tot 104 omdat kinderen daarna geacht worden (bijna) zindelijk te zijn. En oud genoeg voor gewoon ondergoed. Dat begint vanaf maat 92/104
Hij zal inderdaad vast nog een hele poos in 98-104 zitten. Maar ik verwacht geen heel jaar. Hij heeft een lang bovenlijf. Shirt 98 zitten nu of goed, als ze lang vallen of zijn net te kort. En hij groeit al minder hard gelukkig. Vroeg het me gewoon af
Hier beetje afwisselend momenteel, sinds een paar maanden hebben we boxershortjes en onderbroeken voor dr, maatje groter wel ivm luier en bovenbenen. Als t echt bar en boos is vind ik een romper met lange mouw toch wel zo prettig voor dr. Hema standaard envelop rompers (met of zonder mouw) bevallen hier qua maat erg goed, Prenatal ook die zit bij de mouwen bij onze dochter net even weer mooier maar bij verborgen rompers is dat weinig meerwaarde, gekleurde rompers is wat anders. Zeeman zit steevast een maat kleiner als op t etiket staat, normaliter geen probleem maar in de hoogste maat is dat dan net wel even een probleem. Ander zijsprong: Prenatal rompers vind ik qua gekleurde rompers wel beter qua kleur blijven. Heb bijv een zwarte romper en die is perfect gitzwart nog, onwijs fijn ding. Had dezelfde kleur van de zeeman en ik vond m vrij vlot erg verwassen er uit zien. Idem voor blauw en rood en t draait toch echt t zelfde programma met t zelfde wasmiddel. Hema is bij ons echt afhankelijk wat je pakt, t ene is super mooi na veel gebruik, een andere trui is beduidend minder (niet slecht maar minder) en meestal pak ik dezelfde type stoffen wel.