Heb zo'n medelijden met mijn zoontje, al een week lang staan er twee boventandjes op doorkomen. Al een week lang twee witte bulten in zijn bovenkaak. En al een week lang eet en drinkt mijn zoontje slecht door de pijn. Dentinox helpt niet zoveel, heb ik de indruk. Hoelang kan het nog duren voordat zijn tandjes echt doorkomen en de pijn verdwenen is? Vind het zo zielig voor hem...
Bij Finnley was dat over als het eerste witte deel van et tandje door het tandvlees heen was, zielig he! Sterkte
Hoihoi, sinds een dag of 2 komt mijn zoontje snachts weer. Huilen, wil niet de fles maar zit zo op zijn handje te bijten.. Iets kouds ertegenaan lijkt wel alsof dat helpt, maar hij lijkt me er nog zo jong voor?? Hij is bijna 2,5 maand oud? Ook echt dat kwijlen sinds een dikke week. Zou het dat toch echt de tandjes al zijn?
hier hetzelfde bij mn dochter... helaas kan het wel even duren voor dat het tandje ein de lijk door is!! er staan er hier ook weer 2 op doorkomen! kwijlen.. check! huilen.. check! snachts 2 x wakker.. check! enz.. hopelijk zijn ze er snel vanaf die arme schatjes...
Pfff vertel mij wat. Mijn zoontje van 8.5 maand krijgt al vanaf 6 maanden tanden dus vanaf die tijd is het bal! Soms wel met betere weken maar inmiddels staan z'n 2 onder tanden en boven tanden helemaal door. Nu is hij sinds 1.5 week niet te genieten slecht eten, huilerig en slecht slapen. Nu zag ik dat er boven en onder weer 2 witte puntjes en achterin zie ik allemaal bobbels waar de kiezen komen!! Ik denk dat er dalijk in 1 keer van alles doorkomt het is zooo zielig!!! Ik geef soms wel paracetamol als hij er echt heel veel last van heeft. Ik weet het meid, erg sneu maar ze moeten er even doorheen. Hier trouwens ook s'nachts slecht slapen hoor heb al vanaf de 6 maanden weer gebroken nachten. Tja hoort erbij!