slaaproutine kindjes 2 jr.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Sila24, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    Antares, het is zo'n zware tijd geweest dat ik er wat gefrustreerd op reageer misschien. Na zo lange tijd ca 5 u slaap en ook nog onderbroken was ik er echt labiel van. En ik vind het nog steeds wel een beetje emotioneel om aan terug te denken. Ik dacht vooraf ook dat ik mijn kind nooit bij me in bed zou nemen. Maar als we het nu niet gedaan hadden, had mijn relatie het ws niet overleefd. Slaapgebrek is echt vreselijk.

Je uitleg is duidelijk en ik ben het er ook helemaal mee eens!

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ;) ooh begrijp je heeeeel goed...mijn zoon had er een handje naar om tot zijn 1 jaar............elke nacht om de 2a3 uur wakker te worden voor eten!!

Ik gaf borstvoeding, tot zijn 1 jaar bijna....want ik kon niet meer....en daarna kon ik het fles maken en wakker worden ook niet meer. Wij waren op!

Dus hebben we samen het besluit genomen om tegen onze gevoelens in hem heeeeel lang en hard te laten huilen enkele nachten (naja lang...om de 5 min ernaartoe hoor) En dat heeft 5 nachten geduurd ongeveer.....het werd iedere nacht minder! En nu slaapt hij door van 7 tot soms 9.............En overdag ook nog eens 2a3 uur....... :)

Dat waren ook drama slaapjes...eerst drinken, overdag ook om de 2 uur.....en dan als hij wakker was weer drinken...dus ik was lichamelijk en geestelijk gebroken. Snap je heel goed, op een gegeven moment was het hier, uit bed halen..aan leggen....en zittend slapen totdat hij los liet of dat mijn armen van mijn knieen af vielen en zoon wakker schrok van dat gebeuren. (ik schrok dan ook, hij kon geen kant op als op het matras, maar je schrikt van het gevoel je kind te laten vallen) Was gewoon zo moe dat ik mijn ogen zelfs op een gegeven moment niet open kon krijgen bij het hem pakken, en ik terug in bed ging en zei tgen mijn man, ga jij hem even pakken hij huilt.

Zegt mijn man, wie huilt? Was ik uit automatisme wakker geworden in mijn slaap terwijl hij dus voor 1 keer een voeding over sloeg. Zo moe was ik dat ik hem hoorde huilen terwijl hij stil was..........droomde dus terwijl ik wakker was!

begrijp je keuze dus heel goed, en als het zo goed werkt voor jullie. Langzaam aan hem dan over plaatsen op zijn gemak zonder stress! Iedere week proberen hem iets langer in zijn eigen bed te laten liggen.

Share This Page