Hello ladies, Er zijn vast veel van jullie in het verleden naar de 9maandenbeurs geweest. Nu was ik vorig jaar wel zwanger toen de beurs er was, maar ik was veel te ziek om heen te gaan. Nu gaat het iets beter met me, maar mijn baby is inmiddels al 6 maanden. Nu vroeg ik me een paar dingen af: -is het ook leuk om naar de 9 maanden beurs te gaan als de baby er al is? -zo ja, kan ik dan praktisch gezien mijn baby meenemen of zal ik zonder hem gaan? -is er enigszins mogelijkheid om af en toe ergens te zitten als je moe bent? Alvast bedankt voor de tips!!!,
Ik ben er vorig jaar geweest, 30 weken zwanger, en vond het een verschrikking. Wat gratis babydoosjes als je je gegevens achterlaat maar echt boeiend was het niet. En het was vooral STIKdruk, echt niet leuk druk meer. Gewoon door de weeks. Nee, ik ga niet meer. Heel interessant vond ik het verder ook niet, geen knalaanbiedingen ofzo.
Oh om je andere vragen te beantwoorden, er is wel mogelijkheid om even te zitten hetzij schaars, en als je toch wil zou ik je kind niet meenemen
Ik vond het best leuk. Er zijn wat kledingstandjes waar toch ook wel wat met korting aangeboden wordt. Ik ben toen op een avond geweest, vond ik wel lang zat.
Ik ben vorig jaar geweest en ga dit jaar weer. Ik vind het wel heel druk maar absoluut de moeite waard. Onze dochter gaat naar mijn moeder aangezien wij savonds gaan. Maar ook al zouden we overdag zijn gegaan zou ik der nog niet hebben meegenomen. Er zijn een paar plekken waar je kan zitten maar vaak zitten daar al veel mensen.
Ik ben geweest toen mijn dochter 4 maanden oud was. Kinderwagen mee, en we hebben het heel leuk gehad! Ik gaf borstvoeding, en ik heb altijd goede plekken kunnen vinden om even lekker te zitten en borstvoeding te geven.