Hallo, onze kleine wil de laatste 2 weken overdag steeds minder slapen. Ze slaapt altijd 's avonds van 19.00 tot 8.00 uur 's ochtends. Tussendoor krijgt ze nog 2 voedingen (rond 23.00 uur en 5.00 uur), is dan heel eventjes wakker tijdens het drinken en valt direct weer in slaap. Overdag probeer ik het schema aan te houden om na ieder flesje na een uurtje/anderhalf uur te laten slapen. Vaak wil ze echter niet slapen, of wordt al na een half uurtje wakker. Een keer overdag slaapt ze nog wel 2 uurtjes achter elkaar. Ik vraag mij af of ze nu niet slaap tekort komt. Ze komt op zich wel aan de hoeveelheid slaap, volgens mij, nl zo'n 15 a 16 uur per 24 uur. of is dit te weinig? Maar ik vraag me af of het niet erg is dat ze overdag zo veel en lang achter elkaar wakker is.
Hoi hoi, Wat goed zeg, dat jullie al al zo snel een goed schema hebben! Als ze overdag gewoon tevreden is tussen de slaapjes, is er niets aan de hand. De een slaapt wat meer dan de ander. Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. Groetjes Adrienne