moeilijke situatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mn lief meisje is al bijna 1 !
    net was mn beste vriendin er met haar zoontje van 1,5 hij wilde heel lief spelen met mn dochter en als hij nog maar in de buurt komt ,zette ze het op een krijsen... en echt krijssen! vind het zo jammer! mn dochter wilde alleen maar aan me hangen,,weet niet goed wat ik ermee aan moet! gaat dit over?:(

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Niet zo leuk om te zien he? Misschien kwam het jongetje te druk over? Is ze wel vaker zo?

Onze dochter heeft dit heel sterk bij "vreemde mannen" ..

Kwestie van wennen..;)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn ervaring is dat het weer over gaat maar er ook zomaar weer kan zijn, zijn fases dus. mijn zoontje is altijd erg open tegen iedereen, maar nu is hij inene weer erg verlegen en kruipt het liefste achter mama weg. Vanmiddag waren er allemaal kinderen aan het spelen op straat, normaal vind mij zoon dit prachtig dus ik ga met hem naar buiten met zijn loopauto. Hij heeft 10 minuten op die auto gezeten voordat er beweging kwam ;) en normaal gooit hij zichtzelf er meteen tussen...

4. music4life

music4life Niet meer actief

het jongentje was opzich niet zo heel druk,,,hij riep soms nogal hard,heeft al best een zware stem,,,vergeleken met mn meisje,,,hij is ook snel met lopen! dus mischien daarom ! geen idee
    ik baal er zo van:(

Deel Deze Pagina