Baby 4 weken verkouden en veel buikkramp, gevaarlijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pimkey, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn kleine mannetje is 4,5 week en sinds gister naast de buikkramp erg verkouden. Kan zoiets kwaad? Ik zuig z'n neusje voor en na iedere voedingen uit met zo'n apparaatje en spray 4-6 keer met zoutoplossing neusspray. Hij eet minder goed, ongeveer 75% van wat hij normaal eet, maar komt overdag wel vaker. Hij slaapt slecht doordat hij zo benauwd is.

Ik ben gister nog naar de huisartsenpost geweest omdat ik me wel zorgen maak. Mijn eerste was niet zo vroeg al ziek. Daar is hij volledig nagekeken en was er 'nog niks aan de hand'. Ik werd naar huis gestuurd met het verzoek goed op te letten (grauw zien, suf, niet eten, plekjes enz.) ivm rs virus en hersenvliesontsteking.:$ Bij twijfel moest ik direct komen/bellen.

Bij thuiskomst wat op internet zitten kijken en ik werd enkel ongeruster en bang. (Had nooit op internet moeten kijken met al m'n hormonen) Weer terug gebeld en ze konden nu niks aan hem zien of doen. Er is dus nog geen reden tot paniek.

Heeft iemand ervaring met verkoudheid bij zo'n jong kindje? En hoe lang duurde het totdat je kleintje weer beter was?

Liefs Pimkey

2. Sammy27

Sammy27 Actief lid

4 nov 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje was 8 weken toen hij ineens verkouden werd en hoesten en benauwd werd.
    Hij had het rs virus,en heeft 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.
    De dokter stuurde mij snel naar het ziekenhuis,ik had eerst het idee dat hij gewoon wat verkouden was.
    Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis zn snot onderzocht en bleek rs te zijn.
    Dus als je het niet vertrouwd,,ga naar het ziekenhuis!
    Succes

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw