Slaapschema aanhouden baby 5 weken??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Palmboompje, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ja zonder voeding, nou heb ik ook geen hongerig kind 😅 Ze vind om de 4 uur voeding al te vaak.

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb mij nooit iets van die schema's aangetrokken.. Ze sliep wanneer ze wou slapen.

Pas vanaf 7 maanden zag ik duidelijk dat ze na een bepaald aantal uren aan een dutje toe was

3. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Geen voedingstijd??
    Dat bepaalde mijn dochter. Als ze huilde kreeg ze een fles ( natuurlijk niet als het net 30 minuten geleden was hoor....)

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Wat een fijn topic!
    Ik probeerde de laatste weken krampachtig aan het "wakker-verschonen-voeden-spelen-slapen" schema te houden maar soms werd de kleine meid veel eerder wakker dan dat het alweer tijd was voor d'r fles.. of was ze veel langer wakker tussen d'r flesjes..
    Grote paniek in m'n hoofd want het moet wel volgens het ritme-regelmaat!
    Nu heb ik sinds een kleine week dat aan de kant gegooid en gewoon de boel de boel gelaten. Is ze 2 uur wakker dan is ze 2 uur wakker.. wordt ze een uur voordat ze een nieuwe fles mag wakker en heeft ze geen honger dan gaat ze toch lekker knuffelen met mij of lekker in de box spelen.. zodra ik merk dat ze moe is breng ik d'r naar bedje toe en dan slaapt ze ook vaak meteen.
    Qua voedingstijden probeer ik wel een beetje een schema te hanteren. Maar als ik zie dat ze echt honger heeft dan krijgt ze gewoon en als ze net slaapt en het is tijd voor d'r flesje dan laat ik d'r gewoon even slapen. Ze wordt dan vaak vanzelf snel wakker omdat ze honger heeft.

5. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    En geen overprikkeld kind na 2 uur wakker te zijn?

Deel Deze Pagina