mijn zoontje is 8 maanden bijna maar hij slaapt overdag bijna nooit en snacht ook niet en als hij slaapt wordt hij heel snel wakker ik ben op pfffff.. nu zijn zijn neusamandelen vergroot dus hebben nu een spray als die niet helpt operatie hij eet heel slecht en valt af.. huilt erg veel zit niet lekker in zijn vel. ook heeft hij erge spierspanningen en donderdag krijgt hij hiervoor een echo van zijn hoofd maar de problemen zijn nog niet weg ik weet gewoon niet meer wat te doen
Naar de huisarts en dit aan hem/haar vertellen? Hier kun je dus niet heel lang mee door als ik het zo lees. Misschien toch de knoop doorhakken om de amandelen te verwijderen het scheelt misschien wel als ze inderdaad zo enorm groot zijn. Ik zou hier iig wat hulp voor zoeken anders ga jij er aan onderdoor... Heel veel sterkte!!!!
Zo te zien ben je dus al op de goede weg met verdere onderzoeken. Mischien heb je ouders/vrienden in de buurt die de zorg een nachtje over kan nemen zodat je even een keer goed kan slapen?
ja ik loop met hem bij de kinderarts vandaag naar de kno geweest die zegt ze zijn heel groot maar niet slapen komt niet door dit:S en het niet eten ook niet:S ik ben het niet met hem eens hij heeft een neusspray gegeven die ik nu een maand moet gebruiken daarna operatie mocht het niet lukken maar hij bijft huilen niet goed eten slecht slapen hij is wel vrolijk maar pfffff
heb hier hetzelfde gehad met de oudste. Met anderhalf zijn de neusamandelen verwijderd en ging het veeeeeeeeel beter. Overigens slaapt hij nu nog vaak niet goed, maar denk dat dat met andere dingen te maken heeft (niet medisch) sterkte voor nu!
Niet goed eten kan komen door vergrote neusamandelen... (heb zelf nu een neusamandel ontsteking, ik kan je zeggen dat ik erzelf ook niet lekker van slaap omdat ik niet door mijn neus kan ademen ook al is hij open) Tja verder?? Mijn zoontje is even oud en ligt tussen ons in en slaapt dan wel goed.. Die heeft geborgenheid nodig... Maar goed snap ook als mensen dat liever niet hebben... Ik doe alles voor een goede nacht rust... Kinderwagen bak? Wiebelen om in slaap te vallen? Extra fles aanbieden om hem toch goed te laten aankomen?
Mijn zoontje valt overigens nu ook af... weegt 7750 en is op 4 dagen even oud... Dit woog hij 5 weken geleden ook...
neej niks helpt ook niet bij me liggen helemaal nks hij huilt weet neit wat hij wilt knort van de verkoudheid ook snurkt hij heeeeeel erg
Ja dat doe ik nu ook heel erg Vervelend hoor! Stukje gaan rijden in de auto dat hij wat dieper in slaap komt? Terug naar de HA en eisen dat ze het mannetje helpen! En anders misschien een ABkuur vragen?? Ik heb zelf zakjes gekregen om het te laten slinken maar ook een ABkuur... Ik ben geen dokter dus wat het echt kan zijn weet ik niet meid! Hopen dat het snel over is!
Dat snurken herken ik van mijn zoon. Hij had enorme keel en neusamandelen. Hij stopte 's nachts een paar sec. met ademen en kwam dan weer hortend en stotend op gang. Nadat de amandelen waren verwijder heeft hij nergens last meer van. Second opinion bij een andere KNO arts in een ander ziekenhuis?
Heel zeker weten dat het daar WEL van komt of iig: KAN komen. Mijn dochter is het bewijs. Na 19 maanden modderen met slapen, (afgrijselijke nachten ook hier), is ze kort na de operatie eindelijk door gaan slapen! Ze ging ook beter eten, beter praten.... Wat een verademing! Voor nu er nog even niet geopereerd wordt, is het handig om regelmatig paracetamol te geven als hij echt veel last heeft. Je geeft dan gewoon de maximale dosering die hij mag hebben, elke 8 uur. Daarmee bouw je een spiegel op in het bloed, waardoor de paracetamol beter werkt. Dat gaf hier iig een beetje rust.... Omdat hij afvalt, is het wellicht ook verstandig om een allergietest te doen? Is dat bij de kinderarts al in gang gezet?
Thirza heeft veel op mijn buik geslapen: buik-op-buik. Ik dan half overeind tegen een stapel kussens, waardoor haar hoofd dus goed hoog lag en bleef liggen, en dan had ze minder last. Niet ideaal, maar als ik dat niet deed, sliep ik hele nachten niet, en hiermee pakten we dan beiden tenminste nog iets aan rust. Wat betreft opereren: dat wordt bij voorkeur niet voor de eerste verjaardag gedaan, maar geef alsjeblieft bij je arts goed aan welke problemen er allemaal spelen, want als het toch nodig is, doen ze het echt wel!
Dat kan puur vanwege de pijn komen, maar zou mogelijk ook iets met kiss-syndroom of symptomen daarvan, te maken kunnen hebben en dan zou een osteopaat mogelijk ook nog iets kunnen betekenen voor jullie. Zie hier: www.osteopathie.nl
ik heb aiden zijn bedje nu de ene kant omhoog gelegt mogen hebben we een echo van zijn hoofd omdat hij spierspanningen heeft en trilt met zijn handen nu opeen merkte ik vandaag op erg raar
aiden spant al zijn spieren tegelijk aan hij kan daardoor nog niet veel altijd stijve benen stokstijf hij kan wel aan planking doen nu merk ik dat hij trilt met zijn handen erg raar
Hoe bedoel je trilt? Mijn zoontje maakt vuistjes en doet net of hij gaat vliegen of bedoel je echt trillen in de zin van beven?