Grootverpakking bodylotion voor eczeem?

Discussie in 'Verzorging' gestart door amg, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amg

amg Lid

8 jan 2013
    74
    19
    8
    Nederland
    Hallo,

Mijn dochtertje heeft eczeem en ik smeer haar twee keer per dag in met bodylotion. Ik gebruik op het moment Neutral, maar die kleine tubes zijn zo op! Ik vroeg me af of iemand weet of er ook grootverpakkingen te koop zijn van een neutrale lotion? Het hoeft geen Neutral te zijn, als het maar zonder 'troep' is.

Bij voorbaat dank,

amg

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.267
    113
    Mijn man heeft een hele gevoelige huid en daar gebruiken we bodylotion voor gevoelige huid van etos eigen merk.

Voor uk gebruiken we nog neutral.gelukkig niet vaak meer nodig.

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Bij de tuinen verkopen z3 zarqa baby. Deze hebben ook een bodylotion, en gebruikte ik altijd bij mijn kindjes met eczeem.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier vaseline-cetomacrogol op recept, vind het vele malen fijner dan andere lotions, zeker op Neutral reageerde haar huid nog.

5. amg

amg Lid

8 jan 2013
    74
    19
    8
    Nederland
    Iedereen bedankt voor de reacties!

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Die hebben wij ook, als onderhoud voor lichte eczeem.
    Als ze helemaal geen eczeemplekjes heeft gebruik ik ook wel natuurlijke olie (van neutral of naamloze zwemolie).

Maar soms heeft ze echt eczeemplekken, en daarvoor hebben we hormooncreme vd huisarts. Is het zo weg. En dan weer die 'onderhoudszalf'.

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hier ook een eczeem gevoelig kindje.. Wij gebruiken ook cetomacrogol vaseline creme (krijgen we vergoed) of de huidolie van neutral.

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik gebruik voor mijn zoontje creme van dr swaap voor zijn eczeem in knieholtes. Is heel olieachtig maar helpt wel goed. Is geen bodylotion en dus niet geschikt om op het hele lichaam te smeren. Blijft namelijk een witte waas achter.

Deel Deze Pagina