mijn zoontje heeft 1 t/m 3 januari flinke koorts gehad en nu sinds 2 dagen niet meer. nu heeft hij rode vlekjes over zijn lichaam gekregen gisteren. ook is hij erg moe wil bijna de hele dag slapen en eet hij erg slecht, wie weet of dit de 6de ziekte kan zijn? en hoe lang duurt het?
ja hoor kan idd de 5eof 6e ziekte zijn youame heeft beide kort achter elkaar gehad het duurde ong een week+3 dagen dat ze koorts had
marly heeft 4 weken terug ook de 6e ziekte gehad. 3 dagenhoge koorts, jengelig, hangerig, ook wel meer slapen en na die 3 dagen koorts ook rode vlekken op romp later ook wat op armen en benen. bij de 5e ziekte krijgen ze die rode vlekken ook op de wangen.
Hier kreeg ze de 6de ziekte op vakantie. Pas toen ze vlekken kreeg wist ik wat er was. Wat je vertelt herken ik allemaal van toen. De koorts duurde een dag of 4 dacht ik, toen het over was zat ze onder de uitslag. En toen ging het al beter. Zo konden we toch nog genieten van onze vakantie! En dochter had het weer ontzettend naar haar zin.
jep je zou ook even door ha ernaar kunnen laten kijken zodat hij kan kan besluiten of het de 6e ziekte is