Ik las een vraag van iemand over de combinatie tussen borst- en flesvoeding. Het antwoord was toen dat het voor jezelf fijner is om een kueze tussen één van beide te maken. Ik vraag me af waarom het fijner is voor jezelf om een keus tussen het een of het ander te maken? Ik wil ook graag vanaf het begin borstvoeding geven en gelijk beginnen met 1 flesvoeding per dag. Dit zodat de baby gelijk went aan de fles en mijn man ook gelijk vanaf het begin een voeding kan doen. Dit is toch wel mogelijk. Gelijk een combi tussen borstvoeding en 1 flesvoeding per dag? En waarop moet je letten als je dit wil doen?
Hallo, Ik weet zo niet in welk context ik dat antwoord heb gegeven, maar meestal begint iemand met borstvoeding of flesvoeding. Als jij er nu al van overtuigd bent om de gaan combineren...je man kan dan een fles geven en de kleine kan wennen aan een fles zou je ook moedermelk per fles aan kunnen bieden. Zowel je man kan dan flessen als de kleine kan wennen. Ik lees dat je Bv gaat geven en ik zou dus in deze situatie zeggen ga dan volledig voor Bv...stoppen of een hele voeding vervangen kan altijd nog. Persoonlijk denk ik dat je pas op het moment supreme kan beslissen hoe je het uiteindelijk wilt gaan doen. Uiteraard kan Bv vanaf de eerste dag gecombineerd worden met flesvoeding. Ilja