de 1e is gesloten waarom geen idee ik ben de ts van t eerste deel ! ben er niet veel op geweest mn dochter was nog geen 1 toen ik m opende inmiddels is ze een echte peuter puber die foto's maken heel leuk vind . we hebben laatst een shoot laten doen en die man zei dat ik haar gerust ergens in kon schrijven . ze deed echt alles wat die man zei echt te schattig hier een paar foto's
Hier was Jayden 3 maanden. Kwamen bij de Albert Heijn en daar zat een fotograaf, een onverwachte fotoshoot. Ben er wel heel blij mee! Bekijk bijlage 258186
hier ook tegen een overwachte fotoshoot van de appie gelopen... meneertje vond het echt geweldig! hij is trouwens 14 maanden op deze foto's. het zijn trouwens fotos' die ik gemaakt heb met mijn mobiel van de echte foto's... ik moet ze nog een keer inscannen *edit* oh hoe krijgik ze hier zichtbaar?
Omdat het topic al een maand geen reacties meer had gehad sluit het topic automatisch. Moet ik de oude weer openen zodat we daar weer verder kunnen?
ff vraagje...zijn er mama's professioneel met kindjes in de foto branche? Waar schrijven jullie je kindjes in? Is het zo dat je echt in de grotere steden moet wonen...woon op platteland brabant..en wat zoeken ze dan eigenlijk altijd? Groetjes, Miranda
Heropend bij deze http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/212959-fotomodel-193.html#post13094156