inspiratie schoencadeautjes dreumesje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fafa, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

    fafa Niet meer actief

    Voor haarzelf maakt het alkemaal nog niet zoveel uit, maar grote zus zal een aantal kleine cadeautjes in haar schoen krijgen, dus voor mijn net 1-jarige dreumes moet ik ook wat kopen... maar geen idee wat.

    Kleine speelgoedjes, kartonnen boekjes en alles wat knispert, rammelt en piept hebben we al genoeg. Duplo past nu precies in zn ton, dus daar wil ik eigenlijk niks meer van bijkopen. Kleertjes hebben we ook meer dan genoeg. Haartjes zijn nog te kort voor speldjes, speentjes gebruikt ze niet, noch zeep/badproducten. Krijtjes en klei eet ze nog vrolijk op.
    En dan is mn inspiratie wel een beetje op. Wie helpt me aan een leuk idee voor een klein, simpel, maar toch nuttig (niet het 38ste knisperboekje dus) cadeautje?
     
  2. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik lees even met je mee!
     
  3. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier gaat er gewoon speelgoed in de schoenen. En we hebben er meer als genoeg van maar uiteindelijk gaat het om de leuk. Hier krijgt onze dreumes de uitbreidingsdieren van little People
     
  4. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik lees ook even mee,
    Vorig jaar niks aan sinterklaas gedaan omdat ze dat toch nergens mee kreeg maar straks gaat ze in november naar de peuterspeelzaal dus dan zal ze het wel mee gaan krijgen.
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Een leuke washand, little people figuren, sokjes of slofjes, nijntje koekje, leuk lepeltje, stapelblokjes, leuke beker
     
  6. fafa

    fafa Niet meer actief

    Little people is heel leuk. Maar ik vind dat soort dingen wel alleen leuk als je er een hoop van hebt. Dus één poppetje zou een goed schoencadeautje zijn, maar dan is het nog eigenlijk niks, omdat we er verder niet van hebben.

    Washandje is ook leuk idee, maar die gebruiken we eigenlijk ook niet. (Hahaha, lijkt zo net of ik mn kind nooit was ;)) Beker is wel een goeie! Misschien eentje met 2 grote oren zodat ze zelf kan leren drinken.
     
  7. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier vond mijn dochter de little people sinterklaas/zwarte piet/amerigo heel erg leuk in haar schoen.
    Als je meer little people wilt kopen is de dierentuin erg leuk en kun je vooraf in de schoen al de los te verkrijgen beestjes kopen die geluid maken in combinatie met de dierentuin.
     
  8. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Of misschien nog houten puzzels? Al heb je die wrs ook genoeg...

    Voor onze 1,5 jaar oude dreumes gaan we niet teveel eigen leeftijds speelgoed meer kopen... Hier ook 2 meiden dus ''alles'' ligt er al. Ze krijgt dingen als een eigen babyborn pop, poppenwagen, super sand en heb 2e hands nog wat puzzeltjes en kleine dingetjes gekocht voor 'het uitpakken'.
     
  9. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.350
    298
    83
    Inderdaad losse figuren van Little People en dan bijvoorbeeld het huis met 5 december.

    Verder:
    Een badpuzzel
    Een neptelefoon
    Een leesboek
    Een snoepje
    Een cd met kinderliedjes (bijvoorbeeld Sesamstraat of Dirk Scheele)
    Een dvd van Nijntje
    Een doosje klei

    Kijk ook eens bij Lobbes voor goedkope kleine cadeautjes.
     

Deel Deze Pagina