eenkennis? vervelen? wordt er zo onzeker van

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamavanjill, Nov 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    Mijn meis heeft de laatste tijd steeds vaker alleen maar bij papa/mama te willen zitten en spelen en niet zelf willen spelen.
    ook als je op visite gaat wilt ze alleen bij ons op schoot en spelen met de andere kindjes wilt ze echt niet. als ik haar daarbij zet dan begint ze het op een huilen te zetten en ze stopt niet tot ik haar weer bij me heb.
    Herkend iemand dit? en wat zou jij dan doen?
    Ik wordt er zo onzeker van allemaal, en vind het vervelend dat ze niet lekker zelf kan gaan spelen. Thuis kan ze het ook niet altijd, en vooral als je weg loopt van haar dan begint ze weer te huilen. En laten we het al helemaal niet over de box hebben..... dat is een compleet drama!

Is dit de 11maanden sprong? eenkennig?
    kortom: HELLUP

2. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hoi, heel herkenbaar... het zijn fases waar ze doorheen moeten. Het ene kindje heeft er meer moeite mee dan de andere. Het kan zeker eenkennigheid zijn, dat was hier ook rond de 10/11 mnd... lekker bij je houden en veel knuffelen, af en toe proberen en wil ze niet dan niet... ze heeft het juist de bevestiging nodig dat het bij papa en mama veilig is. En zelf spelen, soms kunnen ze dat heel goed en dan zitten ze aan je vast geplakt... dat is nu hier nog zo hoor. De ene keer dan vermaakt ze zich prima en de andere keer loopt ze overal achter me aan en roept steeds: mama tillen... mama ook spelen... mama ook zitten... mama zus en mama zo hihi

Hoop dat mijn herkenning je een beetje minder onzeker maakt, het is heel normaal allemaal... ;)

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Thuis was t bij ons nooit echt een probleem. Bij anderen vond ze t lastiger. We hebben haar altijd gewoon lekker bij ons gehouden; ze vond t eng bij anderen om zelf te gaan spelen. DIt heeft geholpen; ze voelt zich blijkbaar nu zo zeker dan ze bijna overal zelf nu op afstapt en lekker vrij is bij anderen.

Share This Page