Speelgoed tips 3-6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paardenbloem, 1 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik kwam toevallig onderstaande speedboog tegen die ik er erg leuk uit vind zien, maar ik heb bij mijn zoontje behalve een simpele wagenspanner voor boven de reiswieg (waar hij met 4/5 maanden al uit gegroeid was) en wat losse (helemaal op gesabbelde) rammelaars nooit zoveel bijzonders gehad rond die leeftijd. Oh ja, een simpele babygym.
    Hebben jullie een idee wat leuk is voor mijn dochtertje van nu 2,5 maand, voor de komende maanden?
    Boxmobiel heb ik nu ook wel trouwens.
    Maar ik ben benieuwd of jullie nog iets hadden voor boven de wagen/autostoel/wipstoel of juist iets totaal anders voor in de box wat echt een hit was om een poosje mee te ‘spelen’ rond deze leeftijd.
    Of misschien gewoon een paar nieuwe frisse rammelaars?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Ik heb die boog gehad voor mijn zoon (alleen niet in het roze dan). Hebben we veel plezier van gehad.
    Ik nam hem ook mee naar dansles van dochter en klemde hem in de kantine aan de tafel vast. Baby op schoot en spelen maar. En verder hing ik hem in een hoekje van de box, aan zijn wipstoel en kinderwagen.

En daarnaast hadden we iig nog een babygym voor in de box. Ook fijn voor op de grond als ze mobieler worden en gaan rollen e.d. https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/plastic-speelgoed/prenatal-babygym-3449505.html?gclid=CjwKCAjw3cPYBRB7EiwAsrc-uZt4HJTqOy0h6TYAmYdtwovUtEdk-oi3SfYCRnf71dKbRcXONLIXSxoCVuIQAvD_BwE

En dan hadden we ook linky loops. Handig om een speelgoedje aan de kinderwagen vast te maken: https://www.mamaloesbabysjop.nl/oball-linky-loops-12-stuks-k81506

Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Babygym, knisperdoekjes en rammelaars. Veel meer speelden ze niet echt mee geloof ik.

4. ik1985

ik1985 Niet meer actief

De oball van rattle vindt ze hier erg leuk, die kon ze rond 3,5 maand al goed vasthouden.
    En Freddie de vuurvlieg van lamaze is nu favoriet (4,5 maand).

5. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Sophie de giraf, dat is echt een hit hier. Wij hebben de bijtring ervan. Maar hoor dat de grote giraf ook populair is.

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Bij ons deed de babygym het erg goed, ik had een paar extra speeltjes gekocht voor de afwisseling.

7. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Van die gekleurde ringen waar je een ketting van kunt maken!
    Dochter speelt er nu nog mee in de auto en in de buggy en is een jaar.
    Heeft ze echt al maanden plezier van!

Hebben ze bij bijv intertoys

8. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.698
    4.306
    113
    noord holland
    Er zijn van die trappelpiano's voor in de box, die zijn ook erg leuk.
    En wat ook heel leuk is. Er zijn van die babyboekjes met contrasterende kleurtjes die baby's goed kunnen zien.
    En ook heel leuk zijn die lichtgewicht rammellaar-ballen die zo'n raster hebben/ zijn waar de vingertjes makkelijk inhaken, oftewel op allerlei manieren vast te grijpen en omdat ze zo licht zijn goed te gebruiken voor de aller kleinste.

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Hydrofiel washandjes met een beestje dr op (prenatal) wij waren toen al bezig met aanleren van dingen van dr gezicht halen en kiekeboe kwam gelijk als spelletje mee. Een konijnenknuf van de kruidvat (die witte) is ook helemaal afgeplozen en oneindig veel plezier mee gehad. Fisher price activity centre die je aan de boc kan klemmen is nog steeds een hit (arme ding is al 40 jaar oud en hebben ik en mn broers nog mee gespeeld)

Deel Deze Pagina