Hallo hallo, Dit is meer een vraagje voor de meisjesmama's onder ons.... Onze dochter (nu 5 maanden) heeft een kale plek achter op d'r hoofdje van het vele liggen... Ze ligt nu echter constant op d'r buikje te spelen. En vanaf de 8 weken is ze een buikslaper. Toch gaat dat kale plekje niet weg. Iemand een idee hoe lang dat kan/gaat duren? wanneer beginnen de haartjes echt te groeien? Ik vind het echt heel lelijk, die kale plek... (zeker bij een meisje) Alvast bedankt!
Geloof me, dat gaat echt weer weg hoor! Duurt nog een paar maandjes, maar het gaat weg! Kyra had ook altijd zo'n kale plek en nu heeft ze prachtig haar weer! Je zal merken dat op een gegeven moment van die stoppels komen en voor je het weet zit er weer haar!
Mijn dochter is nu 13 maanden, maar heeft nog erg kort haar. alleen een matje in haar nekje dus het verschilt per kind enorm. Het groeit er vanzelf wel een keertje aan. Niets om je druk over te maken dus.
hier heeft dochter lang haar (tot op schouders) en nu sinds maand of 3 is ook die kale plaat bedekt vond het altijd wel grappig uit zien.. van voren 2 staartjes.. en dan achterop zon kale plek
Hier ook met 8 maanden ongeveer weer gaan groeien en nu heeft ze wel weer haar op haar achterhoofdje met krulletjes .
Hier een jongen met heel veel haar had ook een kale plek op zijn achterhoofd en kreeg een periode haaruitval nu heeft hij een giga bos blonde haren met krullen kale plek is bijna niets meer van te zien komt vanzelf goed!
Fleur had/heeft ook zo'n mooie kale plek en daar begint nu pas sinds een paar weken haar overheen te groeien.
Hier nooit een kale plek gehad, maar ook nog geen bossen met haar. Sinds kort een klein matje, maar echt nog geen speldjes-material.... hahahahaha helaas....
Hier nog geen kale plek . Lisa slaapt op haar buik en ligt alleen in de box op haar rug (maar ook vaak op haar buik), maar dat is ook pas sinds een maandje (voorheen lag ze nooit in). Ik vraag me af of de kale plek nog echt komt, het is wel wat dunner. Ik vond het bij Eva ook nooit zo mooi, maar ach, wat doe je eraan? Alle baby's hebben het (behalve als ze echt geen haar hebben )
mijn zoon heeft ook lang zo'n plek gehad. ik vind het zo frapant want hij heeft niet gek veel haar maar ondanks dat het haar achteraan bijna helemaal weg is geweest maandenlang is het nual weer langer dan bovenop wat nooit weg is geweest. het haar achterop groeit blijkbaar in de derde versnelling weer aan. hier rond een maand of 10/11 denk ik zo.het is trouwens sinds hij kan draaien een fervent buikslaper.
onze uk dr haar begint nu pas echt te groeien, de kale plek op t achterhoofd trekt begint nu pas bij te trekken