Dames wie er van plan was de bag te kopen van puckababy, op de website of in de winkel van 'baby en tiener megastore' is deze nu met 25% kortingen bestellen met de code: baby20 invullen nadat je de bag in het winkelmandje hebt gedaan. Je koopt de bag dan voor 75,- goedkoper dan volgende week bij mama mazzel dagen van prenatal. Ik dacht laat ff weten wil jullie deze mooie aanbieding niet onthouden. Wij hebben de bag en hij is echt magisch hier Groetjes
Zag de tip idd bij topic babyuitzet. Wou hem anders volgende week halen, toch weer 5,00 bespaard Bedankt voor de tip!
Tot wanneer is die actie van baby en tienerstore? Want anders wacht ik op de mamamazzeldagen want ik heb nog cadeaubonnen van prenatal! Prenatal gaat toch met de prijs mee (laagste prijs garantie)
Thanks voor de tip, heb hem meteen besteld! Dames, ik zou niet lang meer wachten, hij is nu nog maar beperkt op voorraad...
Prenatal heeft geen laagste prijsgarantie, babydump wel idd. Geen idee hoelang de actie nog is bi baby en tienerstore. Je moet even uitrekenen wat voor jou goedkoopste is, bij prenatal krijg je 20% korting en dan moet je kijken hoeveel geld aan cadeaubonnen je hebt, als die goedkoper is dan 75 dan zou ik hem bij prenatal kopen en anders als je hem wil bij baby en tiener winkel.
Heb even opgezocht vond dit. Tref je A-merk artikelen die je in Nederland bij Prénatal in actie hebt gekocht, bij een in Nederland gevestigde Babyspeciaalzaak* op diezelfde datum tegen een lagere (actie)prijs aan? Dan krijg je op vertoon van je oorspronkelijke Prénatal-kassabon het verschil in aankoopbedrag tussen de Prénatal-actieprijs en de Babyspeciaalzaak-(actie)prijs éénmalig terug. Hierbij gelden de volgende voorwaarden: - Alleen geldig voor volledig identieke artikelen (merk, verpakking, inhoud, etc.; deze artikelen hebben dezelfde EAN-code) die zowel door Prénatal als door de Babyspeciaalzaak in de winkel worden verkocht. - De webshops van de Babyspeciaalzaken zijn uitgesloten van deze regeling; - Artikelen van het eigen merk van Prénatal vallen buiten deze regeling; - Het artikel is als nieuw direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking; - Het artikel moet in de winkel van een Babyspeciaalzaak duidelijk zijn geprijsd en aangetoond kunnen worden aan de hand van bv een folder; - De verkoopprijs moet door Prénatal gecontroleerd kunnen worden; - Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan; - Prijzen gelden niet voor schade- en/of demo artikelen. Onder Babyspeciaalzaken vallen de winkels (excl. webshops) van Babypark, Babydump, Babyplanet, Babywalz, Burgerhout, Kids factory,
Spring, dat weten we ook niet maar we hebben met een groep dames contact (waaronder Juffie) en de kindjes slapen zo lekker sinds ze de bag aanhebben .
Ja die bag is geen slaapzak maar een mirakelzak voor kindjes die vaak wakker worden, of beter gezegd : werden
En is er verschil tussen white star, grey uni white, white uni en grey dot? Of is dat echt alleen de print?
Da bag is echt magisch ja sinds ze die heeft slaapt ze stukken beter echt een topding!!! Ik heb de roze via de site van puckababy met de 10% kortingscode CM1000 Verder is er niks helemaal geen verschil puur en alleen de print verder zijn alle zakken hetzelfde.
Je moet bij de zoekfunctie 'bag' intoetsen dan kom je erbij uit. Als je zo bij slaapzakken kijkt dan zie je ze inderdaad niet.