Baby 6 weken slaapt veel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mynne, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mynne

Mynne Lid

18 jun 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb het al eerder gevraagd maar vraag het nog maar een keer nu we weer wat weken verder zijn. Onze dochter is nu zes weken en een echte slaapkop. Ze slaapt veel vind ik, ook in de nacht rustig 7 uur achter elkaar. Soms zes. Ik ben dit totaal niet gewend van m'n zoon die echt heel veel huilde. Ons dochtertje heeft in de avond haar huilmomentjes maar ook dit valt erg mee. Ze is alert, lacht al heel soms, drinkt goed, plast goed, alleen poepen niet altijd elke dag maar hier lijkt ze geen last van te hebben. Echt een makkelijk meisje.
    Van wie sliep het kindje ook veel?? Ben erg benieuwd.

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bij ons precies het zelfde! Je bent gewoon gezegend met een makkelijk kindje, geniet er van :)

Hij is nu zo nu en dan wel meer wakker hoor maar voor de twee maanden sliep hij echt enorm veel. Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat hij nu wat wakkerder is. Al zijn er nog soms dagen dat hij ineens de hele dag slaapt. Hij zal het dan wel nodig hebben....

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ons dochtertje is vandaag precies 6 weken en ook een echte slaapkop.Gisteren heeft ze gewoon 4 uur achter elkaar liggen slapen in haar wiegje en dan moet ik haar echt wakker maken.In de kinderwagen ligt ze ook altijd te slapen en 's nachts haalt ze momenteel met gemak 5 uur achter elkaar.Onze oudste was ook zo'n slaapkop en is dat nog steeds met zijn 8 jaren.
    De middelste sliep nooit veel en is ook echt een moeilijke slaper,zij is 6 jaar.

Heerlijk toch dat ze zo lekker kunnen slapen en lekker tevreden zijn.

Gr Ingrid.

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze dochter is inmiddels vier maanden, maar met 6 weken sliep ze ook al 20 uur per dag denk ik. Waarvan een uurtje of 12 's nachts (we gaven 1 voeding terwijl ze sliep). En dan overdag 2x zo'n 3 uur en 1x een uurtje.
    Sindsdien is er trouwens weinig veranderd hoor..;). Heerlijk toch!

Deel Deze Pagina