Ha dames, ik ben benieuwd hoe laat jullie s'morgens met jullie kleine opstaan. Die van mij slaapt de laatste tijd ineens beter s'nachts. Zeg maar van 22:00 tot 4:30. Maar daarna is het bal. Soms slaapt hij nog een uurtje. Maar om 6 uur moet ik er toch echt uit met hem, want dan wordt het jengelen echt huilen. Ik vind het zo vroeg of hoort dit er gewoon bij? Ik geef borstvoeding! Groetjes Pip
hier is het om 8 uur. hij eet eerst om 21 uur dan tussen 3 en 4 de nachtvoeding en slaapt ie door tot 8 uur . geef nu flesvoeding. met bv was het een groter drama. en helemaal in het begin hadden we absoluut geen regel ne verschilde het van 6 uur tot 9 uur erg lastug dus.
Hier nog geen tijd, ik sta zelf om 6.45 op met mijn vriend en dan wacht ik gewoon tot Tygo wakker word, hij slaapt sinds een week door dus het is heel verschillend, gister was het half 8 en van de week half 9. Vo week ga ik weer aan het werk dus dan wordt het even bekijken hoe we het gaan doen.
hier komt ze al tijden om 06.00 in de ochtend. Ze krijgt dan een voeding en slaapt dan door tot ongeveer 9.00 /9.30. Ik hou dit ritme er maar in aangezien mijn vriend er toch om 6.00 uit moet en het zo wel handig is als ik in januari weer ga werken. Zelf sta ik ook om 6 uur op en heb dan dus tot ongeveer 9 uur voor mezelf Ik geef btw flesvoeding.
Hier was het meestal rond een uurtje of 8.. ze slaapt dan van 19:00 tot 08:00, toen ze jonger was af en toe nog een nachtvoeding.. Ik geef borstvoeding
@ pippeloentje Nee hoor.. mijn vriend al jaren en ik dus ook al een tijdje Nu ik niet werk gebruik ik de tijd om lekker rustig een boekje te lezen in bed..of achter de pc te kruipen... als ik weer ga werken tja..dan wordt t andere koek in de ochtend. We zouden het schema waarschijnlijk wel kunnen verlaten zodat ze s morgens later komt.. maar dan krijgt de de avond voeding weer later ( nu ongeveer om 21.00 ) enne.. dat vinden wij niet prettig omdat we vaak om 21.30 uitgeteld ons bed in rollen. en he....t heeft ook wel wat.. s'morgens vroeg wakker als de rest van de wereld nog slaapt..( hou ik mezelf maar voor als ik erg moe ben grin) T voordeel is hier wel dat ze een voeding krijgt om 6 uur en dan gewoon weer doortukt.. als ze echt wakker zou zijn.. dan vond ik t denk ik wel wat minder aangenaam
Bij mijn zoontje zat ik geregeld om 6 uur in de kamer, mijn dochtertje slaapt tot nu toe van 21.30 tot 07.30. Zoontje kreeg flesvoeding, dochtertje krijgt borstvoeding. Ik geniet er nu maar van, weet uit ervaring dat het zo ineens om kan slaan. En in jouw geval dus ook kan verbeteren.
Ik vind het dus niet prettig om elke avond zo vroeg naar bed te moeten,want mijn man werkt in de horeca. Dus die zie ik nu een stuk minder! Als ik steeds laat naar bed toe zou gaan, dan is het weer niet vol te houden!
Ik sta gelijk met mn zoontje op en dat is eigenlijk altijd rond de klok van 0700 uur. Hij is mn wekker! Hij krijgt trouwens fles voeding en ligt 's-avonds rond 1930 op bed.
Ergens tussen 7 en 8 uur, maar vaker dichterbij 8 dan 7.. Gijs krijgt FV, en ligt meestals 's avonds rond 22 uur..
Ik geef bv en ga er om 6 uur uit om 1 borst af te kolven, dochterlief drinkt om 7 uur dan de andere leeg.
Ja dat hoort erbij, je kindje is nog geen 3 maanden. Hier FV en gevoed op verzoek. Charlotte sliep vaak van 24-7 vanaf dat ze 7 weken was, daarna werd het steeds later, toen het rond 8.30 werd ben ik de avondflessen vroeger gaan geven en nu slaapt ze meestal tot 7.30, soms weleens een uurtje langer maar ze is nooit eerder wakker dan 7u, heerlijk dus. Wij staan altijd om 7u op ivm werk, in het weekend meestal om 8u.
Ik geef bv en hij slaapt nu van 21:00 - 8:30. De laatste voeding van 23:00 is er tegenwoordig ook af en nog slaapt hij tot 8:30 door de luilak.
Ik geef flesvoeding en hoef pas in jan weer te gaan werken. Tot nu toe doen we het zo dat ik de late voeding geef en mijn man de ochtendvoeding want hij werkt en moet vroeg op. Die ochtendvoeding is nu rond 8 uur en dan blijf ik nog even lekker liggen en de kleine gaat na haar voeding weer naar bed. Vanochtend schrok ik wakker om 10 uur maar dat is een uitzondering hoor! Meestal sta ik rond 9 uur op. En ik neem het er nog even van want als ik weer ga werken, sta ik rond 6.15 uur op want ik begin om 8 uur (uit vrije wil, dat wel ) Maar nu best wel luxe, dat is dan weer een voordeel van fv.... (had graag bv gegeven trouwens)
Ik heb 2 slaapkoppie's. Ze gaan er om 19.30 in en worden vaak tussen 8.30 en 9 uur wakker. Als ik moet werken staan we om half 7 op.
Tussen 0 en 7 weken kreeg mijn zoontje 's nachts (tussen 4 en 5) een bv en dan om 8 uur weer. Ik ging er dus altijd om 8 uur uit (ook al was hij misschien nog niet wakker). Tussen 7 en 14 weken was er geen nachtvoeding meer en ging ik er nog steeds om 8 uur uit voor de eerste voeding. Na 14 weken was er ook geen avondvoeding meer en kon ik dus eindelijk op een tijd naar bed die ik zelf bepaald had dus: 0-7 weken: 19:00 - 23:00 - 04:00 - 08:00 7-14 weken: 19:00 - 23:00 - 8:00 > 14 weken: 19:00 - 8:00 Ik ben na twee maanden noodgedwongen overgestapt op fv Mijn zoontje wordt altijd rond 8 uur wakker. Een enkele keer eerder en iets vaker dan een enkele keer later. Afgelopen zondag: 9:00! Heerlijk.
nu tussen 8 en half 9, maar toen mijn dochter een paar maanden oud was moest ik haar uiterlijk om 10 uur wakker maken van cb, omdat ze niet zo lang mocht slapen als ze deed. die kon tot half 12 blijven liggen!! (laatste flesvoeding was dan rond 22.00/23.00) dat waren nog eens tijden zeg..