Waar is jou kind helemaal fan van?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Strandbal, Jan 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Even een luchtig topic.

Mijn zoon is 2 jaar en eerst vond hij zandkasteel altijd heel leuk. En nog een aantal programma's dat hij ook wel leuk vond om te kijken als het op tv was.
    Maar nu sinds 3 weken ofzo is hij helemaal weg van brandweerman sam (mam in zijn taal). Zodra hij wakker word duwt hij de afstandbediening in mijn hand en roept mam mam mam. Wij hebben een smarttv en hij weet precies hoe dat werkt ;). De hele dag hoor ik niks anders haha en die afleveringen kan ik bijna dromen.
    Hij heeft van mijn schoonzus een kleurboek en een tas gekregen nou hij vond het helemaal geweldig!

Waar zijn jullie kinderen helemaal gek van?

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Die van mij kijkt ook wel graag brandweerman sam maar waar hij nu he-le-maal gek van is is paw patrol. Jongens, ik moet zelfs 's avonds verhaaltjes verzinnen over marchal en chase en sky en de rest....
    Hij heeft ook een tijdje gehad dat hij niets anders wou zien dan Dora the explorer en Diego.

3. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Op mijn telefoon het youtube filmpje "the weels of the bus go round and round" & "twinkle twinkle little star"

Baby tv vind hij ook leuk.

4. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,462
    10,384
    113
    Uk is 21 maanden en kijkt graag sesamstraat. Hij leert er ook van. Hij mag dat aan het einde van de dag bekijken

5. Trueno

Trueno Actief lid

Jul 5, 2014
    302
    4
    18
    Hier is Elmo helemaal geweldig!

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,154
    3,183
    113
    Nijntje! Al wordt ze om 3u 's nachts wakker is het "nijne qua?" (Nijntje kijken?)

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier is Mickey mouse nummer 1 ! Heeft hij even geluk dat we bijna naar Disneyland gaan :D

Denk dat hij helemaal gek word haha.

8. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Hier staat babytv nog steeds op nr 1. Als ze de afstandsbediening al ziet, wordt er constant baby geroepen haha. Gelukkig wacht ze wel tot mama haar programma af heeft gekeken :)

Verder vindt ze peppa pig & nijntje ook erg leuk. teletubies, het zandkasteel & woezel & pip kijkt ze ook weleens. Maar babytv staat toch echt op nr 1.

Tekenen met zo'n magische tekendingetje (geen idee hoe het heet :) vindt ze ook geweldig. In haar wereld tekent ze vanalles en geeft aan wat het is: aap, auto, wakwak (eend), miauw/poes, maar ik zie enkel streepjes haha 😂

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Die van mij kijkt graag naar de helden van de stad. Hij pakt mijn telefoon en zegt: Tat.
    Hij houdt heel erg van voertuigen (auto's vliegtuigen) dus ik begrijp dat wel.
    Verder kijkt hij het zandkasteel en bumba graag.

Hij vraagt ook vaak om Kikker, maar vervolgens kijkt hij niet. Ook sesamstraat vraagt hij maar kijkt hij niet.

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,154
    3,183
    113
    Oh en het zandkasteel, noemt ze toto, en dan kriebel aan je knie.. dan gaat ze dat dansje doen

11. Elly1982

Elly1982 Actief lid

Oct 27, 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    BLAZE en de monsterwielen
    Paw patrol
    Team umizumi
    Mickey Mouse

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Mickeymouse en Teletubbies.

13. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    De oudste is helemaal gek van Thomas de trein. Ze heeft er ook wat speelgoed van en ze wordt helemaal wild als we eens met de trein weggaan of naar de treinen gaan kijken.
    De jongste kijkt wel graag bumba en nijntje maar heeft nog niet echt een duidelijke voorkeur.

14. Peppa

Peppa Actief lid

Aug 14, 2015
    155
    0
    16
    Paw patrol paw patrol em paw patrol

Dora en peppa Pig ook wel 👍

15. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Nijntje en dan vooral de boekjes. Ik ken er heel veel uit mijn hoofd.
    Zandkasteel, daar gaat hij altijd bij dansen.
    K3, ook veel dansen en zodra hij een liedje hoort komt de stralende glimlach tevoorschijn.

16. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Onze zoon vind de Teletubies het leukst, daarna liedjes van de Muppets (vooral Bohemian Rhapsody) en op 3 liedjes van Disney. Wat voor kinderen misschien minder geschikt is is hard rock muziek, maar dat vind hij ook erg geweldig.

17. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Kinderliedjes op youtube vind hij geweldig.
    Verder vind hij tv nog niet echt leuk. Probeer wel eens tekenfilms maar na de themesong is zijn interesse weg.

18. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier een Elmo verslaving. Helaas is er niet zoveel te vinden op you tube dus kijken we de hele tijd dezelfde filmpjes.

19. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Mijn dochter is gek op paw patrol. Heb me gek gezocht om een roze paw patrol pyjama te vinden voor Sinterklaas (uiteindelijk wel gevonden en ze is helemaal happy!) nu wil ze een paw patrol broodtrommel en beker voor school maar dan wel de blauwe zei ze erbij.

Mijn zoon is nog vooral fan van z'n mama haha

20. 27mama

27mama Bekend lid

May 8, 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is grote fan van Woezel en Pip. Ze is nu bijna vier jaar, ben benieuwd hoe lang nog :)

Share This Page