Mijn zoontje van 5 maand heeft nu al 2 dagen 39 graden koorts. Hij spuugt veel en echt goeie plasluiers heeft hij niet. Bel ik de huisarts en wat zegt vervolgens de assistente ooooooh hij heeft alleen maar koorts. Ik werd daar vervolgens een beetje boos om, vooral omdat ik ook had gezegd van de plasluiers en het spugen. Ook lijkt hij wat last te hebben van zijn oortjes. Vervolgens zei ze ook nog geef hem maar een zetpil dan gaat het vanzelf allemaal wel over. Weet niet wat ik hiermee wil maar was zo boos ! Ligt dit aan mij of toch echt aan dat mens ?!
Heb je al zetpillen geprobeerd? Zo ja, dan zou ik weer bellen en aandringen dat een arts naar hem kijkt.
Maak jij je zorgen? Dan is t aan een arts om jou gerust te stellen. En de doktersassistente mag best advies geven maar als t niet gerust stelt gewoon weer bellen en zeggen dat je een afspraak wilt! Zetpil proberen kan je wel doen, de koorts zakt er iig wat op, maar ik zou met deze klachten ook willen dat een dokter even kijkt
Nou zojuist bij de huisarts geweest. Hij heeft een oorontsteking en krijgt antibiotica kuur. Ken je eigen kind , wist wel dat er iets was