MIjn zoontje kan al bijna omrollen ik dacht eerts dat het gewoon per ongelijk was. Maar nee hoor vandaag 2x tot op zijn zij net niet op de buik. Ik werk op een kinderdagverblijf en weet dat het heel erg vroeg is. Ooit iemand ook mee gemaakt? kus
Glenn deed dit met 5 weken. Maar dit telt eigenlijk niet. Hij heeft nl reflux gehad en draaide zich om omdat ie last had van maagzuur wat naar boven kwam.
Dat is heel erg vroeg inderdaad. Cecile doet het nog niet steeds, maar wel op der zij en dat doet al vanaf ongeveer 10 weken maar nog nooit omgerold op haar buikje.
Dano kan het nog niet en die is nu 18 weken. ach ja elk kind leert op zijn eigen tempo. wel snel hoor
zo schrok ik van de week heel erg. had haar op haar zij in de box gelegt (2 weekjes oud) en ik ga even naar de wc. ik kom terug ligt ze op haar buik met haar hoofdje rustend op haar armpjes. ze was dus gewoon compleet op haar buik gedraait en niet gewoon omgevallen wat ik eerst dacht. me meisje is echt heel sterk want kan ook haar hoofdje al best lang omhoog houden als ze op haar buik ligt
hier ook al zo een boefje. onze gup heeft het 3 dagen geleden ook gepresteerd om van zijn rug op zijn zij te draaien. vraag me niet hoe hij het voor elkaar gekregen heeft maar we stonden er wel van te kijken. moet er wel eerlijk bijzeggen dat het bij die ene keer gebleven is, dus het was vast 'per ongeluk'. verder is hij wel snel, hij kon eigenlijk al gelijk zijn hoofdje optillen als hij op je schouder hing voor een boertje. en toen hij 4 dagen oud was en even op zijn buikje lag om zijn rug te olien tilde hij ook eigenwijs zijn hoofdje op om even vrolijk rond te kijken. zelfs de kraam stond er van te kijken, maar het zag er ook zo eigenwijs uit. liefs joyce