Mijn meiden zijn nu 11weken en zijn al vanaf dat ze 2 weken zijn ingebakerd met de paco. Tot de 8 weken sliepen ze er alleen de nachten in (in hun bedje) de rest van de dag sliepen ze in de box of wandelwagen en zonder paco. Vanaf de 8ste week slapen ze overdag ook in bedje en op advies van bureau zonder paco om af te bouwen. De nachten slapen ze nog wel in de paco. Ik merk alleen elke keer weer dat (nu ik een ritme heb met overdag slapen na de fles van 12.00u en 17.00uur) ze zo kort slapen omdat ze nog steeds wakker wordne van hun eigen armpjes. Ze slapen nu steeds maar max. 1uurtje en dan als ze eruit komen vaak na een kort tijdje weer in de box... Ze zijn dus niet wakker omdat ze niet meer moe zijn lijkt mij. Wanneer zwaaien ze minder met de armpjes? Tot wanneer mag ik de inbaker doek gebruiken? Ik hoorde tot ze gaan rollen, wanneer is dit op zn vroegst? Ik ben zo bang dat ze dan het niet meer ingebakerd zijn niet aan kunnen op een of andere manier en wil het t liefst nu al om die reden. Maar ik heb ook het idee dat ze nu een soort van slaap te kort komen doordat ze niet zijn ingebakerd. Wat is hierin jou mening en advies?
Hoi, Op de site van pacco.nl staat dat het advies om voor de 6 maanden afgebouwd te hebben. Dit ivm verhoogde kans op omrollen naar buik. Het beste advies wat ik je kan geven betreft het inbakeren en / of afbouwen om dit samen met een deskundige van het cb te doen. Ilja