Wanneer kreeg jouw baby zijn eerste tandje? Mijn ukkie heeft momenteel zijn eerste en is daarmee wel erg vroeg. Ben benieuwd wanneer dat bij andere kindjes meestal komt. Ik hoor het graag
Bij Eva op de dag dat ze 4 maanden werd braken de onderste twee door En bij Lotte op de dag dat ze 5 maanden werd hehehe Maar gemiddeld beginnen babietjes vanaf 6 maanden tandjes te krijgen maar ach, sommige zijn wat eerder
Eerste tandje 4 dagen voor ze 5 maanden was, tweede tandje was 2 dagen later. Inmiddels heeft ze 8 tanden, 4 kiezen en 1 hoektand, met 16 maanden.
Eerste tandje rond 5 maanden en tweede tandje 4 dagen later... Nu in afwachting al lange tijd van 3e tandje...hij kwijlt weer heel erg
Tycho kreeg zn eerste tandjes (beide midden onder tegelijk) toen hij precies 9 maanden was. Nu heeft hij 8 tanden, 1 kies door en 3 andere kiezen die nu doorkomen. xxx
Hier bij 5 maanden de eerste twee ondertandjes... Inmiddels heeft ze 8 tanden, 4 kiezen en zijn de 2 bovenste hoektandjes net met een puntje door!
Mijn dochter was ook 3 maanden en 1 week toen de eerste 2 tandjes doorkwamen. Ze heeft er nu 7 en nummer 8 komt eraan.