Slaapt/sliep jou baby langer door met pyamapapje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door This is me, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Sliep/slaapt jou baby beter bij gebruik pyama papje??

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    ik antwoord ja, maar ik agf gewone pap ipv pyamapap, al die suiker vind ik niet nodig. Nog steeds krijgt hij 's avonds een papfles en slaapt hier prima op. Kan best dat hij nu ook zonder pap goed zou slapen.

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zo he uitslag is best duidelijk :D
    Beging nu toch te twijfelen om dit te gebruiken :p

Rijstebloem doen we ook standaard en dat ging goed tot zeker 2 maanden geleden,daarna begong hij steeds eerder en vaker wakker te worden ;)

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #23 Damay77, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Is pas nog een stukje over op tv geweest. dat producenten op de gevoelens van (nieuwe_) ouders inspelen met allerlei producten die dingen als doorslapen en zo beloven. zoals pyamapapje. hapjes die gezond zijn en die ze echt MOETEN hebben en ik weet niet wat allemaal. waar niet eens van bewezen is dat ze helpen maar die wel bomvol zitten met suikers.
    je kan net zo goed een paar scheppen rijstebloem door de fles heen doen. of er gewoon vrede mee hebben dat hij nog niet doorslaapt.

4. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ja geantwoord maar geen pyamapapje, ze krijgt rijstebloem bij de laatste fles en slaapt dan bijna 12 uur. als ik alles zo lees ga ik de pyamapapjes ook niet uitproberen. heb ook een paar proefdingen hier liggen maar die zullen blijven liggen.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, Finn sliep over het algemeen wel langer door op pyamapapje. Hier dus regelmatig gebruikt, maar rijstebloem oid werkte ook gewoon hoor

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

7. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat kinderen helemaal niet meer kunnen slapen van een pyamapapje. er zit 34! procent suiker in. je stuiterd volgens mij dan de hele nacht door je bed heen. je kunt je afvragen waarom je 34 procent suiker in je kind wil pompen op een moment dat ze moeten gaan slapen. ze verbranden het dan ook nog eens niet.

als je al pap wil geven waarom dan geen rijstebloem of de granen die vanaf 6 maanden mogen of iets anders zonder suiker.

8. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nee gestemd trouwens, maar omdat ik het dus geen optie vond.

9. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Hoi Agnes,

Ik heb op ja gedrukt, maar ik gebruik gewone pap 'savonds, dus geen pyamapapje.
    Onze kleine man werd 'smorgens ook steeds vroeger wakker en van de week moest ik aan mijn lieve oma denken (12 kinderen groot gebracht) die altijd zei, als ze niet goed slapen, geef ze dan maar een bord met lekkere dikke pap ;)
    Jesse kan het hebben, hij groeide erg slecht, dus heeft wat in te halen. En hij vindt het heerlijk en slaapt er nu ook weer prima op! Hij krijgt nu rond half 8 'savonds een bordje pap en slaapt tot 7 uur 'sochtends.

Gaat het al weer beter met slapen?

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Heb je tip geprobeert,maar helaas ook al geen sccs hier ;)
    Helaas gaat het slapen dus nog steeds niet beter.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb op nee gestemd.. ze slaapt namelijk eigenlijk altijd al goed (van 18:30 tot 08:30), als ze het krijgt is het gewoon voor de 'lekker' maar echt vaak krijgt/kreeg ze het niet.

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MIjn DL heeft nog noooit een pyjama papje gehad .

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ook nee gestemd. Mijn zoon krijgt rijstebloem door zijn laatste fles maar daar slaapt ie niet langer van. (Hoeft ook niet want hij slaapt sowieso tot meestal 9 uur uit ;))

14. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ja, op mijn bv slaapt ze 3of 4 uur, op een pyamapapje 6 uur.

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ken iemand die op een CB werkt. Zij raadde pyamapapjes sterk af! Dit, wat eerder al een paar keer is genoemd, vanwege het feit dat er zo ontzettend veel suiker in zit! Heb het zelf dan ook nooit gegeven. Ook geen papfles voor de nacht, kreeg hij alleen maar buikpijn van..

16. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Hier ook nee, zoonlief drinkt het op en 10 minuten erna komt het allemaal weer eruit, voor hem is het veel te zwaar op zijn maagje.
    Heb er na 3 keer dan ook niet mee gebruikt.

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn dochtertje vondt het niet lekker,
    heb wel nutrillon voor de nacht geprobeerd maar daar slaapt ze net zolang op als op gewone voeding.
    werkt dus niet.

Deel Deze Pagina