ik antwoord ja, maar ik agf gewone pap ipv pyamapap, al die suiker vind ik niet nodig. Nog steeds krijgt hij 's avonds een papfles en slaapt hier prima op. Kan best dat hij nu ook zonder pap goed zou slapen.
Zo he uitslag is best duidelijk Beging nu toch te twijfelen om dit te gebruiken Rijstebloem doen we ook standaard en dat ging goed tot zeker 2 maanden geleden,daarna begong hij steeds eerder en vaker wakker te worden
Is pas nog een stukje over op tv geweest. dat producenten op de gevoelens van (nieuwe_) ouders inspelen met allerlei producten die dingen als doorslapen en zo beloven. zoals pyamapapje. hapjes die gezond zijn en die ze echt MOETEN hebben en ik weet niet wat allemaal. waar niet eens van bewezen is dat ze helpen maar die wel bomvol zitten met suikers. je kan net zo goed een paar scheppen rijstebloem door de fles heen doen. of er gewoon vrede mee hebben dat hij nog niet doorslaapt.
ja geantwoord maar geen pyamapapje, ze krijgt rijstebloem bij de laatste fles en slaapt dan bijna 12 uur. als ik alles zo lees ga ik de pyamapapjes ook niet uitproberen. heb ook een paar proefdingen hier liggen maar die zullen blijven liggen.
Ja, Finn sliep over het algemeen wel langer door op pyamapapje. Hier dus regelmatig gebruikt, maar rijstebloem oid werkte ook gewoon hoor
ik denk dat kinderen helemaal niet meer kunnen slapen van een pyamapapje. er zit 34! procent suiker in. je stuiterd volgens mij dan de hele nacht door je bed heen. je kunt je afvragen waarom je 34 procent suiker in je kind wil pompen op een moment dat ze moeten gaan slapen. ze verbranden het dan ook nog eens niet. als je al pap wil geven waarom dan geen rijstebloem of de granen die vanaf 6 maanden mogen of iets anders zonder suiker.
Hoi Agnes, Ik heb op ja gedrukt, maar ik gebruik gewone pap 'savonds, dus geen pyamapapje. Onze kleine man werd 'smorgens ook steeds vroeger wakker en van de week moest ik aan mijn lieve oma denken (12 kinderen groot gebracht) die altijd zei, als ze niet goed slapen, geef ze dan maar een bord met lekkere dikke pap Jesse kan het hebben, hij groeide erg slecht, dus heeft wat in te halen. En hij vindt het heerlijk en slaapt er nu ook weer prima op! Hij krijgt nu rond half 8 'savonds een bordje pap en slaapt tot 7 uur 'sochtends. Gaat het al weer beter met slapen?
Heb je tip geprobeert,maar helaas ook al geen sccs hier Helaas gaat het slapen dus nog steeds niet beter.
Ik heb op nee gestemd.. ze slaapt namelijk eigenlijk altijd al goed (van 18:30 tot 08:30), als ze het krijgt is het gewoon voor de 'lekker' maar echt vaak krijgt/kreeg ze het niet.
Ik heb ook nee gestemd. Mijn zoon krijgt rijstebloem door zijn laatste fles maar daar slaapt ie niet langer van. (Hoeft ook niet want hij slaapt sowieso tot meestal 9 uur uit )
Ken iemand die op een CB werkt. Zij raadde pyamapapjes sterk af! Dit, wat eerder al een paar keer is genoemd, vanwege het feit dat er zo ontzettend veel suiker in zit! Heb het zelf dan ook nooit gegeven. Ook geen papfles voor de nacht, kreeg hij alleen maar buikpijn van..
Hier ook nee, zoonlief drinkt het op en 10 minuten erna komt het allemaal weer eruit, voor hem is het veel te zwaar op zijn maagje. Heb er na 3 keer dan ook niet mee gebruikt.
Mijn dochtertje vondt het niet lekker, heb wel nutrillon voor de nacht geprobeerd maar daar slaapt ze net zolang op als op gewone voeding. werkt dus niet.