Slaapt ze nu zo veel...?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toet, Jun 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Ik hoor steeds van mensen dat Sophie zoveel slaapt,ze krijgt s'avonds om half 10 haar laatste flesje en slaapt meestal door tot 9.00 uur,daarna geef ik haar een flesje,daarna speelt ze nog een uurtje,doe haar in badje en slaapt vaak van 11.00 tot 13.00,s'middags zijn het kleine slaapjes van een half uurtje maar na 3 uur slaapt ze vaak niet meer.
    Slaapt ze nu echt zoveel?
    Ze zeggen toch ook vaak slapen is groeien...?

Groetjes,

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Volgens mij valt het wel mee hoor. En dan nog, dan zal het wel nodig zijn moet je maar denken toch? ;)

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin sliep tot ze een mndje of 6 was van de ene fles naar de andere

dus ik vindt er niets raars aan :)

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ze hebben mij vertled dat een baby 16 uur ong. hoort te slapen! Dus dat is maar 8 uur wakker! Nou heb ik natuurlijk een kleine die aan 14 uur genoeg heeft! Die van mij slaapt van 9 tot 6 en dan weer van 6 tot 8.30 en dan hier en daar een hazeslaapje!

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Oh gelukkig, Mijn Emma is dus niet de enige.
    Hier ook zo'n slaapkop. Emma is nu 8 weken. Ik kan haar amper een uur wakker houden.
    Als ze wakker is is ze wel alert, lacht en speelt. Maar met een uur is ze moe, jengelt ze en breng ik haar op bed en slaapt ze vrijwel direkt in. Ze huilt ook zelden. Soms moet ik haar zelfs wakker maken na 4 uur voor een voeding.

Geen zorgen maken dus? En gewoon genieten van het feit dat ze zo relaxed zijn?

6. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Hier nog een. Kim slaapt ook heel veel. Laatste fles om 22.30 / 23.00 uur en om half 8 de volgende ochtend wakker maken. Dan om de 4 uur wakker maken voor een voeding. Als ze wakker is na een voeding ligt ze in de box en daarna breng ik haar naar bed. Muziekmobieltje aan (een tut wil mevrouw tegenwoordig niet meer :) ) en dan zonder een kik te geven valt ze zelf in slaap. Heerlijk!

Share This Page