Hebben jullie dat ook...?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toet, Jan 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Eigenlijk gaat er geen avond voorbij of we moeten wel 1 of 2 x lopen voor Sophie,dan is ze wakker en dan moeten we haar speentje weer geven ( die ze uit bed duwt,dus ze kan ze zelf niet pakken ) gelukkig gaat het s'nachts redelijk goed...of horen we haar gewoon niet ;) en dat we s'avonds misschien te snel lopen...we laten haar wel eens gaan maar dan wordt ze overstuur en dan duurt het nog langer voordat ze weer slaapt.
    Maar we hebben ook een oud huis en alles is zo gehoorig dat ze best snel van dingen wakker wordt,dus ik loop eigenlijk altijd op me tenen om zo zachtjes mogelijk tedoen en ik vind dat zo vermoeiend...

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee ik hoef tegenwoordig niet meer heen te lopen hoor. Justin slaapt gelukkig van half 7 tot half 7 ongeveer. Áls hij huilt s nachts is hij echt verdrietig of bang. Dan haal ik m er even uit, troost ik m en leg m terug. Dan is t ook weer goed en gaat ie verder slapen. En over t op je tenen lopen, dat zou ik maar af gaan leren dan. Dat heeft toch geen zin want soms stofzuig je naast hun bed en slapen ze door en soms loop je heel zacht langs en worden ze wakker. Misschien vind ze t juist wel rustgevend als ze jullie hoort? Succes iig!

3. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Ja wat het gekke is overdag kan ik alles doen en slaapt ze vaak overal doorheen en met oud en nieuw ook...en als ik nu boven wat doe is ze zo wakker...

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik kan het helemaal.. hier ook ze liigt nu in bed althans ze huilt wel ;) maar even doorzetten.. maar dan word ze zo wakker als ik teveel herrie maakt en overdag kan ik bij wijze van speken stofzuigen op haar kamertje raar he:)

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Ik ken dat op je tenen lopen wel. Wij hebben ook zo'n oud gehorig huis... Ik ben het afgeleerd nadat ik van de week met donderend geweld van de trap ben gevallen... Doordat de kelder onder de trap zot klinkt het nog eens extra hol.. :)

Jelle sliep overal doorheen maar de buren stonden bij wijze van spreken op de stoep, zo'n herrie maakte dat! :)

Wat betreft dat speentje, ik ben ook bang dat we dat probleem gaan krijgen. Jelle slaapt nu zolang in zijn campingbeb omdat papa zijn bedje nog niet af heeft... *werpt boze blik in die richting* en nu kunnen de speentjes er niet uitvallen. Ik zit haast te denken om straks ook maar gaas ddor de spijltjes te vlechten om te voorkomen dat ze eruitvallen.. :) :)

Share This Page