Plaktattoos voor kids (jongens)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Tantan, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Waar o waar kan je die nog kopen? Ik heb gekeken bij de V&D, Hema en speelgoedzaken. Het enige wat ik kan vinden zijn meidentattoos en dat kan ik mijn manneke niet aandoen ;). Ik zoek dus een beetje stoere!

Mijn man heeft paar weken geleden een tattoo laten zetten en Ruben vind die helemaal geweldig en nu wil hij er ook 1. Dus ben ik op zoek naar plaktattoos. Vroeger had je ze bij de kauwgom, maar nu kan ik ze nergens meer vinden...:(

2. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
  3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

action heeft ze een tijd verkocht, misschien nu nog? kruidvat misschien? succes!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ze zaten de afgelopen tijd steeds bij de chocomel, aan het rietje als je een flesje bestelde. Dat waren alleen tattoo's van wonden, haha!
    Ja, inderdaad, vroeger zaten ze om de kauwgom, van die Smurfendingen!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    De zeeman heeft ze ook wel eens;)

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Sommige kauwgom soorten en snoepjes hebben ze volgens mij nog steeds hoor!

Mn nichtje had op een gegeven moment ook dr armen vol! :D

Of wat ook een leuk idee is, je hebt ook bij de speelgoedwinkels een "tattoopistool" iets waar ze zelf tattoo's mee kunnen tekenen op zichzelf..

Iig, ik dacht zoiets wel eens gezien te hebben in een krantje ;)

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij mn zoon op school hadden ze tattoo stiften. Werd er gek van dat joch kwam elke dag "beschildert" thuis.
    En t enige wat wij hier aan speelgoed winkels hebben is bart smith en blokker...maarja of ze daar echt vandaan komen en of ze ze nog hebben?

8. Revit

Revit Niet meer actief

Bij de nettorama verkopen ze asterix en obelix kaugom en daar zitten tattoo's bij. Ik heb het nu over de nettorama in didam, weet niet of het bij alle filialen eventueel zo is.

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

pas nog bij de action gehaald

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Thanks voor alle tips! Als ik in de stad ben ga ik weer eens speuren. En zal die sites ook eens gaan bekijken!

Share This Page