kleine buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kijk regelmatig in de buikfoto topics, om de mooie bolle buiken van iedereen te bewonderen. En dan kijk ik naar mijn eigen zielige buikje en vind ik het zooo jammer dat ik een klein buikje heb! Vorige zwangerschap begon de buitenwereld het pas echt te zien vanaf een week of 25, en dit keer lijkt mijn buik nog kleiner als ik foto's vergelijk, mijn startgewicht ligt ook 3 kg lager dan bij de eerste.. (al mijn buikfoto's staan in mijn albums). Aan het eind kreeg ik vaak opmerkingen dat je niet zou zeggen dat ik al 9 maanden zwanger was, en nu ook alweer "goh je ziet nog niks he?"

Er wordt vaak gezegd dat als je heel slank bent, dat je het dan juist sneller ziet, maar dat gaat voor mij duidelijk niet op. Zijn er nog meer kleine buikjes? En mooie foto's van kleine buikjes zijn ook welkom natuurlijk :D

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wie weet ga je volgende week ineens heel hard groeien. Wie weet is het nu wel een jongetje.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook een klein buikje, nou tja hij is toch wel groot voor me maar als ik in het ziekenhuis ben voor controle en ik xie die andere buiken rondlopen lijkt het wel alsof iedereen een tweeling of drieling krijgt haha :$ mijn buik is niks in vergelijking met velen

de gynaecoloog zei ook tegen me "jouw buik is 100% baby" maar de baby groeit goed genoeg, das het belangrijkste he ;)

zelfs mn gewone winterjas krijg ik nog dicht dus dat is wel een voordeel :D

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb je album bekeken maar vind dat je juist supermooi buikje had/hebt hoor!!

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn buikje zag er ook heel lang zo uit, maar is nu flink rond. Voor mijn gevoel sta ik op knappen en kan er echt niet nog meer bij, maar iedere keer als ik op controle ben in het ziekenhuis, ben ik in vergelijking met de andere dames maar 'subtiel' zwanger. Ik draag rond en naar voren, alleen een buik en borsten die verraden dat ik zwanger ben...

Ik vind je een mooi buikje hebben! Leuk toch juist dat je het enkel 'in de buik draagt'. En wie weet komt het nog... ;).

6. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Wat een mooie buik heb je al Luca!
    Die van mij stelt daar helemaal niks bij voor hoor!!
    En voor mij is het de 3e keer..snap er niks van haha

Vind het soms wel eens jammer, want niemand ziet dat ik zwanger bent, terwijl ik echt al bijna 5 maanden ben!

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Oooh, nou, ik vind juist dat je een hele mooie buik hebt!!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik had het ook ineens na 15,5 week begon ie echt hard te groeien, komt wel goed, ook bij jou :)

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier mijn buik met 17 weken, zwanger van onze tweede dochter.
    Alleen mijn navel was al 'los' zoals ik dat zelf altijd zeg. :p
    Van een 'klein buikje' was dus helemaal geen sprake.
    Mijn buik was zo plat als wat zoals je ziet.
    Nu heb ik best een leuk toetertje hoor. ;)

10. Bedankt, maar het lijkt meer dan het is hoor ;) Komt omdat de foto's vooral 's avonds genomen zijn. Overdag is mijn buik nog zo plat als maar kan.

Minnie, ben benieuwd naar jouw buik(je)?

11. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi,

ik heb even gespiekt in je mooie fotoalbum..maar je buik is prachtig!
    ik kwam in mijn zwangerschappen altijd maar 5 kilo aan en die waren er ook weer meteen af na de geboorte.

Ik denk dat je na je zwangerschap je figuurtje weer snel terug hebt, dus heeft wel zijn voordelen om alleen maar aan te komen aan je buikkie.;)

toeterxx

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind dat je op de fotos ook een mooi beginnend buikje hebt trouwens. :)

13. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eerste weken had ik nog een beetje "darmen" buikje, maar die is nu ook helemaal weer vertrokken dus kijk gewoon weer tegen mijn eigen vertrouwde kuil aan;).
    Kijk dus ook met verbazing en een ietsje beetje jalouzie naar de buikjes die hier worden geplaatst.:)

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Me eigen vertrouwde kuil, hahahaaaaa... :D!!

15. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tsja... zo noemen wij (manlief en ik, maar ook mijn dierbare familieleden) mijn buik:D
    In kleding valt het niet zo op, want ik draag altijd behoorlijk wijde kleding, maar ik heb echt een kuil, met heel zichtbare, uitstekende ribben. Geen gezicht, draag dus ook nooit een bikini:).
    Ben verder niet super mager, (oke wel een beetje tenger en slank), maar heb dus een kuil.

En ben nu 13,5 week, maar dus nog steeds een grote kuil....;) (al is het 's avonds een kuiltje), maar een bolling... nee zelfs met vergrootglas is die nog niet te bespeuren <zucht>;)

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Helpt die losse navel foto van mij ookniet? :)
    Als ik het nu zie kan ik ookniet geloven dat ik zo plat was met 17 weken en dat ze gewoon gezond en wel is tot nu toe.
    Ik moet wel een beetje lachen om je reactie, hihihi ik weet niet of dat wel de bedoeling is.
    Maar je buikje komt echt wel hoor! :D

17. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    ;) Tuurlijk wel.
    Lekker lachen hoor.:D
    Het maakt mij op zich niet zoveel uit, maar verbaas me dus wel een beetje over sommige buikjes die al zo echt zichtbaar zijn, dan kijk ik wel even beteuterd naar mijn eigen kuil. Vooral omdat ik van de week heel lief een buikband kreeg en manlief enthousiasti zei "als je die om doet, zien we tenminste dat je zwanger bent";)
    Maar mini-us groeit helemaal normaal, en dat is toch het allerbelangrijkste. Dan is die buik maar bijzaak.

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ik heb 2 foto's in m'n album staan ;)
    Over 11 dagen ben ik 5 maanden, dan maak ik weer een nieuwe foto :D

19. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Heb je album bekeken, jouw buik (bij vorige zwangerschap) lijkt heel erg op die van mij! Krijg ook veel kleine buik opmerkingen. Maar toch vind ik hem mooi :) En de jouwe ook!

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Je hebt een hele mooie buik hoor en ook nog een prachtig figuur!
    En al helemaal voor een 2e zwangerschap!
    Zal is 2 van mijn buikfoto`s plaatsen, heb je een idee hoe het ook kan zijn :p

Eerste met 4 weken en de andere met 37 weken.
    Ben met 41,3 bevallen en in die tussentijd was hij nog aardig verder gegroeid:)
    Bekijk bijlage 291235 Bekijk bijlage 291244

Deel Deze Pagina