Slaaptekort speelt parten; nacht borstvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annabel88, 12 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Jaaa ben ik weer, met zeer goed nieuws, ik kan het zelf bijna niet geloven... na 2.5 maand ellende.. tromgeroffel... meneer slaapt!!!!

Oké dus nu 3 nachten, de eerste nacht begonnen bij mn partner in de draagzak en vervolgens 2x 1.5 en 2x 2 uur, gisterennacht 5, 3, 2 en afgelopen nacht wederom 5,3,2 !

Dit is dus echt dik 2.5 maand geleden. En zomaar ineens. Hoppa. Zonder slaaptraining :roflmao: nog steeds in het co-ledikant, en gisteren overdag was nog eens een erg slechte dag ook (visite = eenkennig = huilen).

Wat hebben we verandert?

*bedje terug omhoog, wel minimaal, zo'n 10cm en hij slaapt nog steeds op de buik
    *ik ben koemelkvrij.

Koemelk lijkt me sterk aangezien hij dus de nacht nadat ik echt gestart ben al direct beter sliep dus ik neig naar bed omhoog.. wat voel ik me stom zeg. 2.5 maand ellende voor nop.

Allemaal bedankt voor het mee denken en mocht het uiteindelijk toch koemelk blijken (ik wil het 2 weken volhouden) laat ik het hier nog even weten.

Nu eerst genieten !

Zoe123 vindt dit leuk.
  2. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Kleine aanvulling, hij had dus gisteren/woensdag 17 dagen niet gepoept, toch maar weer een klysma gegeven. De eerste nacht 5 uur was echter de nacht daarvoor! Ook dat was dus niet de oorzaak (mocht iemand dit topic ooit nog lezen, misschien heb je er iets aan:))

Deel Deze Pagina