Deze slab zat zo ongeveer 2 jaar geleden in 1 van de kado dozen. Het is een witte slab met oranje bies en een giraf er op, ook heeft de slab een opvangzakje. Ik gebruik de slab dagelijks en hij begint nu kapot te gaan, ben dus op zoek naar enkele reserve exemplaren. Wie o wie heeft er nog een liggen of weet waar ik ze zou kunnen kopen?
Online via een buitenlandse site zijn ze nog wel te bestellen. In ned. heb ik ze nog niet gezien. Maar ze zijn idd erg fijn, heb er zelf ook 1! FISHER PRICE RAIN FOREST BABY BOY BLUE VELCRO BIB FREE UK P P - Totslots baby products
Hallo allemaal! Het is inderdaad een fijne slab en niet op de markt in Nederland. Duzzz hetzelfde probleem... Zijn er nog meer mensen die er vanaf willen??? stuur me maar een pb als dat het geval mocht zijn...
Krumpie ik heb te vroeg gesproken Maanden heeft dat ding rond gezworven.. en denk dat ik t een keer zat ben geworden en m heb weggeknikkerd.. als ik m nog vind stuur ik hem alsnog op. maar sorry.. hopelijk wil iemand anders je nog helpen. baal er enorm van had m je gegunt...