Had ff vraagje! Tijn is alweer bijna 1! Jippie! en dit moet natuurlijk groots gevierd! Maar twijfel beetje hoe! Elke dag denk ik: ja die moeten we ook uitnodigen..maar zit ondertussen nu op 30 man! dit zijn familie en vrienden. Maar ik weet nog wel meer mensen! Nu dus mijn vraag: wat zouden jullie doen? Alles in 1 keer, of appart? We vieren het op een zondag, en de bedoeling was van 15 tot 18. gewoon 3 uurtjes, en dan weer klaar, anders vind ik het te lang voor Tijn. Vind beide voor en nadelen hebben. Bij appart zat ik te denken sochtends familie en smiddags vrienden, maar onze familie vind onze vrienden ook wel weer leuk.. Appart hebben we genoeg ruimt, maar alle sin 1 heeft ook wel weer wat kwa gezelligheid. Apart is een lange dag, maar minder druk in 1 keer en ineen is iedereen na 3 uurtjes weer weg maar wel heel druk. Nou hoop op simpele antwoorden! hahaha Hoe doen jullie dat? En wat zouden jullie doen? Ons huis is niet heel groot, en hoop dan ook op mooi weer dus de tuin in! kus miek
Luca wordt 25 mei 1 jaar Ik heb een lijstje gemaakt en kom ook op 40 personen ong uit. Wij zijn van plan om het vanaf 12 uur te vieren en dan de hele middag door. Ik hoop dat het dan een beetje gespreid komt. komen ze als Luca in bedje ligt dan hebben ze pech
Hahaha, heel herkenbaar, voor Sjoerd duurt het nog iets langer, maar het spookt bij mij ook al door mijn hoofd. Ik vier het ook op zondag, omdat mijn zus ook nog even de dag na zijn verjaardag gaat trouwen... maar goed, ik denk dat ik het van 10 tot 17 uur vier en dan maar hopen dat ze een beetje gespreid komen, ik zit ook al op de 40 gasten...je wilt toch ook niemand overslaan toch? Ik zet wel op de uitnodiging dat Sjoerd van 12 tot 14 uur slaapt, dus dat het dan niet handig is om te komen zullen ze toch zelf wel snappen?
Hmmm hier is Jesper in aug pas jarig maar zat er ook al aan te denken. Maar meer het feit dat hij op een donderdag 1 jaar wordt. Ik zat te denken om op die dag wat vrienden uit te nodiggen en dan in het weekend op zondag de familie. Dan hebben we gewoon twee taarten hahahaha. Hopelijk is het mooi weer dan zodat we lekker buiten kunnen feesten! \/
wij hebben het in 2 dagen gedaan vond 30 man teveel op 1 dag (teveel indrukken en iedereen die aandacht van hem wil) en ook omdat het anders niet paste in onze woonkamer dus 15 zaterdag en 15 zondag...waren 2 super geslaagde dagen; en heeft ze ook alle2 goed volgehouden (smiddags ff op bed)..maar niet huilen of hangerig oid door de drukte.. nadeel van 2 dagen; tis best wel vermoeiend 2 dagen feest..maar wel super leuk! Ps ; zou wel een tijd aangeven hebben wij ook gedaan....+_3 uurtjes zijn echt genoeg voor je kleintje veel plezier!
Ik doe op 1 dag en dan tussen 14-17 uur. Ik vind 3 uurtjes al vrij veel. Ze komen toch wel gespreid en ik verwacht 25 man. Hopelijk is het mooi weer en kunnen we lekker in de tuin zitten.
wij doen het op een middag tot 18 uur..daarna kan ze lekker bijkomen van het feest en dan optijd in bedje.. wij zijn ook met 30 man ongeveer ik heb wat sta tafels gehuurd..zodat ze mooi kunnen staan verder veel slingers ballonen en kindermuziek...
Milou is op een woensdag jarig. We hebben allebei vrij gevraagd die dag. Familie is uitgenodigd op de dag zelf na 15.00 uur. Sommigen daarvan moeten nog werken, dus die komen na 17.00uur pas. Voor de vrienden vieren wij het op zaterdag. En dan ook van 15 uur tot ongeveer 18/19 uur.
thx voor jullie antwoorden! De meningen zijn dus verdeeld. Moeilijk moeilijk! Als ik nu de zekerheid van mooi weer zou hebben..hebben een mooie achtertuin, leuke partytent erin en dan wordt het al een stuk makkelijker! Doen sowiezo een uitnoding met daarop angegeven van hoe laat tot hoe laat! En gooi ze ook echt de deur uit! hahahahah Ga wel ff kijken ind. of ik sta tafels kan lenen ergens! dat is wel makkelijk! kus miek
tja heir is het sowieso waarschijnlijk gene optie om anne dr verjaardag buiten te vieren 25 september... is niet echt zomer meer geen idee nog heo het te doen tho... we zitten ook nog met 2 paar gescheiden ouders enzo maar eerlijk gezegd vind ik dat die maar hun fatsoen moeten houden zolang ze samen in 1 huis zijn. geen idee ook hoeveel mensen er komen anne is ontzettend verslaafd aan aandacht dus de dag zelf zal geen probleem zijn de dag erna.... met veel minder aandacht.. pff das altijd drama
ok heb ff wat op papier gezet, voor de uitnodigingen(jaja vroege vogel in huis he..) Hallo! 26 mei word ik alweer 1 jaar! Om dit te vieren geef ik zondag 25 mei een feestje! Komen jullie ook? Tussen 11.00 en 17.00 uur zijn jullie welkom om samen met mij taart te komen eten. Tot dan, Knuffel Tijn PS: Tussen 13 en 15 uur doe ik even een slaapje . Als ik dit op een uitnoding zet, denken jullie dan dat mensen echt van 11 tot 17 blijven of dat ze wel snappen dat je paar uurtjes komt en weer gaat! hahahahahahahah Heb er natuurlijk duidelijk bij gezet dat Tijn slaapt tussendoor! hahahahaha kus miek
denk dat je in ieder geval tussen 13 en 15 minder bezoek zult hebben meeste mensne willen toch de jarige job ook ngo zien he geen idee hoe dat zit met de mensen die vroeg komen maar als ze een beetje nadenken....
Ze begrijpen ook wel dat ze niet de hele tijd moeten blijven. Je schrijft toch tussen dan en dan zijn jullie welkom. Ik heb de kaart al verstuurd beter te vroeg dan te laat.
Wij vieren het ook op 1 dag. Maar ik ga er gewoon van uit dat het mooi weer is, want het wordt een tuinfeest (dus dan weten jullie het alvast: 18 mei schijnt de zon! ) Ik zet wel op de uitnodiging dat ze welkom zijn van 14:30 tot 17:30 want dat vind ik lang genoeg voor Lars. Lars is trouwens op maandag jarig (19mei) maar we geven het feest de zondag ervoor, en de maandag zijn we dan lekker met zn drietjes.
Esmee was op zaterdag jarig, toen heb ik het voor de vrienden en buren gedaan met simpele soesjes en mini tompoucen, gewoon lekker simpel. Ze heeft zich de hele dag vermaakt met de buurkindjes, niet mee te doen... Zondag had ik het voor de familie gedaan met een mooi taart met foto van Esmee en iets meer werk van gemaakt, ook supergeslaagd!
heel herkenbaar vandaar dat ik mijn visite 3 verschillende tijden heb gegeven. Heb bekenden zoveel mogelijk bijelkaar gezet. Ik kan het niet veroorloven dat ze met zijn allen tegelijk komen.
Wij hebben het zeer rustig gehouden en s'middags van 15.30 uur tot 18 uur gehouden. Taart, zingen en slingers en dat was meer dan genoeg voor hem. Ik vind het zielig wanneer hij overprikkelt raakt en de rest van de avond/nacht overstuur is van iets wat je zelf in de hand kunt houden. Bovendien wanneer hij 2 is, vieren we het groter gezien hij er zelf dan ook meer van kan genieten Veel plezier alvast! Groetjes, vonneg
Wij doen het in 2 keer...de vrienden van 10.00 tot 12.00 dan gaat ze lekker slapen en dan van 15.30 tot 18.00 de familie...