onze dochter van net 3 jaar slaapt sinds 5 maanden niet meer uit.tot 5/530 slaapt ze en dan roepen tot gillen en op de deur slaan. wie weet raadt?
Zo een lampje als wekker proberen? Als het lampje aan gaat, mag ze haar bed uit. Als het lampje nog uit is, moet ze nog in bed blijven (evt spelen met haar knuffels of een boekje ofzo?)
Waarom slaat ze op de deur? Kan ze haar kamer niet uitkomen om jou/jullie te vertellen dat ze wakker is? Misschien kun je gewoon vertellen dat ze mag spelen als ze wakker wordt? Heeft ze een wandlampje op haar kamer dat ze zelf aan kan doen?
Ik lees mee *gaap* . Mijn oudste is nooit een uitslaapster geweest maar de laatste weken is het weer elke dag 5.30 of 6.00 uur. Gillen en schreeuwen tot ze uit bed mag. Vrees dat er weinig aan te doen is, maar ik kom zo wel aan erg weinig uren slaap, met mijn jongste spookje 's nachts en dan de oudste heel vroeg.
t was normaal 7 uur dus geen uitslaper maar wel redelijke tijd.ze heeft al n wekker met lampje maar toch daarvoor wakker.lamp kan ze zelf aan doen maar doet ze niet.slaat op deur als we niet komen
t breekt nu erg op en dus niet te genieten.ja ze blijft doorgaan tot 1 van ons er is en ze bij ons in bed mag (klieren en niet slapen) of we naar beneden gaan.dit doen we dan zodat ander nog wat kan slapen
Slaapt ze nog overdag? Mijn dochter heeft hetzelfde gehad en toen hebben we de middagslaap eraf getraind. Nu heeft ze trouwens weer zo'n fase. Vanaf half 6 mag ze naast me komen liggen.
nope slaapt smiddags niet meer maar omdat ze nu al maanden maar ong 10 uur heeft smiddags rond 15/16 moe dus wakker houden.als je met auto weggaat slaapt ze snel
Als ze rond 17.00 uur al moe, helpt het misschien om ze 's avonds vroeg op bed te leggen. Als dat niet helpt, zou ik haar gewoon vertellen dat ze 's morgens niet moet roepen (anders worden de buren ofzo wakker) maar dat ze wel lekker mag spelen.
hebben al gezegd niet roepen of gillen dat anders haar zusje wakker wordt.en zeggen dat iedereen nog slaapt met namen erbij etc.eerder naar bed nog eerder wakker later naar bed ook zo vroeg
we weten t gewoon niet dachten eerst der oren maar afgelopen vrijdag weer gecontroleed kno maar niks.bestaat e niet iets van slaapmiddel