Ik heb al een paar cd's met kinderliedjes, een paar van Annie M.G. Schmid en nog wat andere cd's. Alleen wordt dat allemaal gezongen door van die kinderkoren en dat ben je op een gegeven moment wel zat. Zijn er ook leuke cd's met kinderliedjes waar de liedjes niet door een kinderkoor gezongen worden?
De cd van sprookjeswonderland enkhuizen. Maar daar moet je geweest zijn, wil je dit leuk vinden en je kleine ook..
de minidisco cd's van dd company ? ze hebben 1 cd met echte kinderliedjes, ouderwetse nummers in een modern jasje. Ik vind ze super www.ddcompany.nl -cd : in de maneschijn
bij boek van Woezel en Pip deel 3 zit een cd waarop allemaal bekende nederlanders kinderliedjes zingen.. zitten echt leuke nummers bij (betrap mezelf er soms op dat ik ze zelsf op m'n werk zing ha ha)
Hier is de cd van Sesamstraat favoriet "Vriendjes voor altijd" De liedjes worden door de poppen en de karakters uit Sesamstraat gezongen. Soms alleen soms met elkaar. Erg leuk
http://www.dirkscheele.nl/ De cd's van de liedjesspeeltuin hebben leuke, korte liedjes over herkenbare onderwerpen. Het spreekt kinderen erg aan. Die van Dikkie Dik is ook superleuk, maar wel voor iets oudere kinderen.
Yep, hier ook! En ik neurie ze dus ook de hele dag... Als Sverre zit te jengelen in de auto zetten we de cd op en is hij stil!
Ja, ik kwam er ook achter. Heb gisterenavond nog wat besteld, maar zal wel aan de site liggen. Ik zou de site wel even in de gaten houden als ik jou was, want het zijn leuke cd'tjes