slaaptijden er in brengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justy, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Wij beginnen hier sinds kort iets van een ritme te krijgen. Zo blij mee :D
    Eerder wou D savonds ergens tussen 2000 en 2300 pas slapen, nu slaap hij elke avond tussen 2000/2030. Hij slaapt dan (met tig nachtvoedingen tussendoor) tot 0600/0700.

Tussen sochtends 0900 en smiddags 1600 doet hij ongeveer 3 slaapjes van 45 min, op zijn verzoek. En hij is dan wakker tot hij savonds weer naar bed gaat.

Ochtend en middag is nog heel rommelig, maar kan er nu iniedergeval vanuit gaan dat hij er 2030 in ligt, en eind vd middag tot savonds altijd wakker is. Die zekerheden hadden we daarvoor niet.

Hopelijk komt er ook snel regelmaat in de rest van de dag, lijkt me erg handig!
    Denk dat geduld dus het juiste woord is ;)

2. Onje

Onje Niet meer actief

's Ochtends tussen 7&8 wakker 'savonds tussen 19.00&20.00 erin.
    Overdag slaapt hij wanneer hij moe is ;)

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Was ik miss vergeten te zeggen maar ik bedoelde idd op de dag. Savonds gaat hij er om 9 uur in en komt er om half 6/6 uur weer uit. T wijkt weleens een beetje af maar ongeveer zo. Alleen op de dag is hij nu de ene dag alleen maar wakker en de andere dag slaapt hij best veel.

Ik laat het maar een beetje op zn beloop nu ik van zoveel mensen hoor dat er niet echt een dag ritme in zit t eerste half jaar....

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier hebben wij ook alleen in de avond vaste tijden. Tussen 19:30 en 20:00 tot +/- 6:30. De rest van de dag bepaald hij dus zelf. Op het moment wil hij nog wel eens een dutje van een uur doen voor 12 uur maar daarna is het een beetje aanmodderen. Meneer wil gewoon niet slapen. Ookal valt hij bijna om. Vaak worden het dan hazeslaapjes in de box en wandelwagen :)

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier ook alles of niks. Even een.slaapje overdag is er niet bij. Of het is meteen.voor uren of helemaal niet.heb geprobeert hem wakker te maken als hij zo lang achter elkaar slaapt maar dat lukt gewoon niet!

Deel Deze Pagina