Het plan is om eind september een week aan zee door te brengen samen met mijn dochter (geen partner). Ik vind het altijd een speld in een hooiberg om iets tevinden dus ik dacht misschien heeft iemand hier tips. Accomodatie boeit mij niet zoveel maar geen hotel of appartement. Tenzij iets op begane grond met tuin. Bij goed weer naar zee, maar bij slecht weer ook wat te doen in de omgeving voor dochter van 2 en mezelf. Speeltuintje en/of zwembad mag erbij maar geen must. Goed bereikbaar met OV, laatste stukje mag per taxi maar als het niet in de papieren gaat lopen. De omgeving schoorl, bergen, egmond aan zee valt af. Daar ben ik opgegroeid. Texel ooit geweest, maar of wij hadden pech week met veel wind of het is een waai eiland haha. Wie o wie weet wat leuks?
Aan zee geen ervaring. Land van Bartje is wel supertof voor je dochter. Al is dat niet je vraag, succes☺️. Oh bedenk mij net we zijn eens naar Kijkduin geweest maar vind dan land van Bartje leuker maarja geen strand.
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/nederland/zuid-holland/hoek-van-holland/strandhuisje-5-min-van-het-strand-25951/ Zoiets? Huisje op een park, vlakbij het strand. Op het strand een leuke speelplek. Aan dit strand een paar leuke strandtenten. Om naar het dorp te gaan heb je wel een fiets nodig, misschien dat je die via de verhuurders kan lenen. Ik weet niet waar dit huisje staat, maar er is ook een leuke speeltuin op het park. Hoek van Holland is met de trein te bereiken. Met een taxi naar dit park is 5 minuutjes (eerder 3 zelfs...)
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/nederland/zuid-holland/-s-gravenzande/beach-house-bellflower-13604/ Of deze, één dorp verder. Weet niet hoe deze camping tegenwoordig is. Ben er al heeeel lang niet geweest. (Ik heb hier wel heel heel heel vroeger patat gebakken en verkocht )
Wellicht Center Parcs in Zandvoort of vind je dat te dicht bij Egmond aan zee? Maar dicht bij het strand, verschillende accomodatiemogelijkheden, goed te bereiken met ov, leuk centrum en bij slecht weer nog genoeg vermaak op het park zelf.
Inmiddels zijn de plannen gewijzigd. Een goede vriendin wilde mee. En we gaan een week naar Terschelling! Bedankt voor de tips!